Hyde park - G-Tech --> pomiary 
						
												 Speedy - 12-12-2005, 00:31 Temat postu: G-Tech --> pomiary Chcialem sie zapytac czy robiliscie moze pomiary G-techem..??? 
 
Ja pare dni temu dorwalem takie urzadzonko i juz pare pomiarow zrobilem. Kupa roboty przy kalibracji jest ale za to duzo zabawy pozniej     Jak narazie najlepsze czasy jakie udalo mi sie wykrecic to 8,91 do 100 i 16,8 na 400m. Ale jeszcze3 chyba musze dokladniej skalibrowac bo cos nie chce mi sie wierzyc w te pomiary. 
 
No i pytanie do tych co hamowali juz PUmki 1,7...jaki wyszedl wam moment i przy jakich obrotach najlepiej biegi zmieniac bo nie wiem za bardzo jak shiftlighta ustawic    
 
Jutro jak bedzie sucho to bede robic pomiary z wyjetym bezpiecznikiem TCS/ABS.
												 Gaydek - 12-12-2005, 00:46
  Pokazuje w km/h czy mph   .
												 Speedy - 12-12-2005, 00:48
  To jest naszczescie ta drozsza wersja i pokazuje w km/h. Robi duzo innych pomiarow tez..tzn wszystko co mozna w sumie tylko mocy i momentu mi nie mierzy..nie umiem czegos ustawic jeszcze  
												 Gaydek - 12-12-2005, 01:01
  Tzn., że masz seryjne wyniki - Pumka ma (wg Forda) do 100 km/h (= 62 mph) 8,8 sek. a na 1/4 mili 16,8 sek.
 
 
Wykres Czarnego: http://www.klubpumy.pl/album_pic.php?pic_id=286
												 Patriqs - 12-12-2005, 10:05
 
  	  | Speedy napisał/a: | 	 		  | No i pytanie do tych co hamowali juz PUmki 1,7...jaki wyszedl wam moment i przy jakich obrotach najlepiej biegi zmieniac | 	  
 
 
i jak Speedy? wiesz już kiedy najlepiej i najefektywniej zmieniać?
 
a może ktoś wie jak to wygląda w 1,4?  
												 Pusia - 14-12-2005, 21:44
  
 
 
Jeszcze jakby ktoś objaśnił, o co chodzi na tym wykresie Czarnego...?
 
  
												 Passenger - 14-12-2005, 21:56
  Są to dwa wykresy, jeden to krzywa przebiegu momentu obrotowego w zależności od obrotów, druga to krzywa przebiegu mocy w zależności od obrotów. Krótko mówiąc można wyczytać z tych wykresów jaka moc i moment obr. przypada na jakie obroty silnika, jaka jest max. moc i moment obr. silnika.
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |