Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Felgi aluminiowe 
						
												 Jimmy7 - 01-11-2006, 23:57 Temat postu: Felgi aluminiowe oto link do allegro- podobają mi sie te alusy ale nie wiem czy beda pasowac pomocy ktos sie na tym zna ? http://www.allegro.pl/show_item.php?item=136339228
												 Passenger - 02-11-2006, 00:19
  4X108 ET 40 - IMO felgi będą pasować. Gorzej może być z oponami... profil 55 na 16" felgach to chyba za dużo w Pumie...
												 Jacek - 02-11-2006, 00:40
  ET z Fokusa nie pasuje do pumy już to obczajałem bo miałem okazję kupić fele których ktoś nie odebrał do Foki. Z tego co pamiętam to w Pumkach jest 36-38    \
 
Ale mogę pisać troszkę nie w kolor bo na bani jestem   
												 Opoya - 02-11-2006, 02:32
  Opony rzeczywiście przy tej szerokości mają za duży profil. Co do ET - 40 jest IMO na granicy, przy takim ET lepiej byłoby założyć dystanse, by koła za bardzo nie chowały się w nadkola.
												 Mr.Maya - 02-11-2006, 09:38
  Passenger, A przy okazji zapytam. Jak wyglada sprawa przy twoich letnich felach jak ktos siedzi z tylu i tyl lekko usiadzie. Nie obcieraja felgi o nadkola.
												 Passenger - 02-11-2006, 10:00
  Nie obcierają    Czasem, na dużych nierównościach, przy zbyt szybkim ich przejeżdżaniu coś przytrze, ale to się zdarza baaardzo rzadko. Poza tym u mnie baaardzo rzadko ktoś jeździ z tyłu   
 
 
Koniec OT.
 
 
ET 40 nie eliminuje tych felg... ale faktycznie dystanse mogą być konieczne.
 
Opony tak jak pisałem wcześniej IMO za wysokie i będą trzeć i mocno przekłamywać licznik.
												 Jimmy7 - 02-11-2006, 10:55
  a co myslicie o tych felgach ? moze to nie jest szczyt pieknosci ale to zawsze 16   
 
http://www.allegro.pl/ite...niowe_ford.html
												 Jacek - 02-11-2006, 11:21
  Szczerze to one nie są za rewelacyjne z wyglądu i chyba ich jakość też nie jest za rewelacyjna. Wyglądają mi na stare. 
 
Ja jestem sceptyk jeśli chodzi o takie zakupy.  
 
Pisze koleś, że obtarcia na rantach więc felgi troszkę krawężników zaliczyły i nie wydaje mi się aby wystawił fotografię najgorszej sztuki
 
 
Moim zdaniem zainwestuj w nowe porządne fele np. OZ, AEZ itp.. Alus Alusowi nie równy wszystko zależy od stopów z jakich jest zrobiony. A przeważnie fabryczne w tanich modelach samochodów to najgorsze g***. Przecież na czymś trzeba zaoszczędzić przy produkcji samochodów.       
 
 
PS: Wiatraki w pumie to mnie już wykończą, jeszcze tak miękkich felg aluminiowych w życiu nie miałem   
												 Passenger - 02-11-2006, 11:23
  Podobnie jak poprzednie mają ET40, więc konieczne mogą być dystanse. 
 
A propos wyglądu to trudno coś doradzać, bo przecież każdy ma inny gust... IMO są fajniejsze niż te pierwsze... ale to tylko moje zdanie.
												 ksolk - 02-11-2006, 11:42
  Ja trochę z innej beczki
 
Poszukuje importera na Polske właśnie tych felg. Mille Miglia Evo 5
 
http://img151.imageshack....igliaevoju5.jpg
 
Gdzie bym nie pytał to nie mają do nich dostępu.
												 Mr.Maya - 02-11-2006, 12:58
  A ja mam pytanie. Podobaja mi sie jedne felgi ale w Jesli pasuaj do forda to maja Et 35. A jak sa z mniejszym ET to maja za maly otwor centrujacy czyli pasuja do jakiego peugota. I tak sie zastanawialem co jest lepszym rozwiazeniem czy kupic felgi i rozwiercic otwor cenrtujacy czy zalorzyc dystanse. Chcial bym miec ET feli w okolicach 20-25.
												 Opoya - 02-11-2006, 13:38
  To nie tak... Już tłumaczę.
 
ET to offset, inaczej odsadzenie felgi. To różnica w mm między środkiem felgi a wewnętrzną płaszczyzną mocowania. A z technicznego na praktykę - im mniejsze ET, tym bardziej felga wystaje na zewnątrz.
 
ET nie ma nic do średnicy piasty! Jeśli ET jest za duże i koła będą obcierać o nadkola, zakłada się dystanse.
 
Otwór w feldze na piastę to zupełnie inna historia. Puma ma 63.3 mm (średnica). Jeśli w feldze otwór jest za duży, zakładamy pierścienie centrujące (ja tak mam w moich OZ). Jeśli otwór w feldze jest za mały, rezygnujemy z montażu. Nawiercenie większego otworu to zbyt ryzykowna sprawa.
												 Mr.Maya - 02-11-2006, 14:01
  Opoya ja chce miec uzyskac podbny efekt jak ma Pass czy Ty. Czyli felgi rowno z linia poczna auta. Jak mi pasuje ET to mam zazwyczaj za maly otwor centrujacy. Ja chcialem fele do peugota kupic i rozwiercic otwor centrujacy rozncia okolo 2mm. Bo peugoty maja mniejsze Et zazwyczja.
												 Opoya - 02-11-2006, 14:09
  Szczerze to bałabym się rozwiercać otwór centrujący. Ale z tego co pamiętam, moje OZ są właśnie dedykowane do Peugota i mają większy otwór centrujący - musiałam założyć pierścienie centrujące. Sprawdź więc jak to jest.
 
Co do dystansów kolega z Klubu Cougara ma dobrą cene na dobre dystanse. Pamiętaj, że trzeba jeszcze wymienić szpilki.
												 Passenger - 02-11-2006, 15:25
  http://www.allegro.pl/ite...na_allegro.html - Jimmy7, to Ty kupiłeś? Jeśli tak to gratki, jeśli nie to proszę zadawaj kolejnje pytania a propos felg w tym temacie!
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |