Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Silnik 1.7 S 
						
												 majkel23 - 15-02-2005, 15:06 Temat postu: Silnik 1.7 S Mam pytanie...czym sie rozni silnik 1.7 od 1.7 S (takie oznaczenie widzialem na jednej Pumie, na silniku)...ktory jest lepszy ???
												 Danae - 15-02-2005, 16:06
  Oto co Gaydek przesłał na temat silnika 1,7:
 
 
Puma 1.7 16V Zetec-SE VCT
 
Pojemność silnika 1679
 
Moc KM(KW) przy obr/min 125 (90)/6300
 
Max.mom.obr.przy obr/min 157/4500
 
Stopień sprężania 10,3
 
Liczba cylindrów 4
 
Liczba zaworów na cylinder 4
 
Wałki rozrządu dohc
 
Współczynnik napełnienia cylindrów 92%
 
Prędkość maksymalna 203 km/h
 
Przyspieszenie 0-100km/h 8,6 sek
 
 
Napęd na koła przednie
 
Skrzynia biegów 5-stopniowa, reczna
 
Hamulce przód tarcze wentylowane
 
Hamulce tył bębny, + systemy ABS,EBD         
 
 
średnica skrętu 10,4 metra
 
Ogumienie seryjne 195/50 R15
 
Felgi seryjne 6J x 15')
 
 
Wymiary (mm)
 
długość całkowita 3985
 
szerokość całkowita (bez lusterek zewnętrznych) 1675
 
wysokość całkowita 1340
 
Współczynnik oporu powietrza 0,35
 
Ciężar własny 1039 kg
 
Dopuszczalne obciążenie 349 kg
 
Dopuszczalna masa całkowita 1400 kg
 
Pojemność bagażnika 240/725 litrów
 
Pojemność zbiornika paliwa 42 litry
 
średnie zużycie paliwa 7,4 litra
 
 
 
 
 
Prędkości na poszczególnych biegach (km/h):
 
1. bieg: 0 - 59
 
2. bieg: 21 - 96
 
3. bieg: 29 - 131
 
4. bieg: 37 - 168
 
5. bieg: 47 - 203
 
 
 Ściągnij w formacie PDF
 
  Ściągnij angielski opis w formacie PDF
 
 
To tyle co miał Gaydek - nic nie ma o silniku 1,7 s 
												 Kurzki - 15-02-2005, 16:32
  pierwsze slysze aby bylo cos takiego jak 1,7 s - moze to byl jakis napis lub ktos dla kawalu sobie tak zrobil
												 foo - 15-02-2005, 16:57
  to na pewno chodzilo o setec     
 
 
a tak powaznie, to raczej ktos sie pomylil i napisal 1.7 zamiast 1.7 Zetec-SE
 
 
p.s. bo to chyba niemozliwe, ze -s to z frp, nie?  
												 ksolk - 15-02-2005, 17:25
  mi sie wydaje ze chodzi o SE a nie S
												 Passenger - 15-02-2005, 19:46
  Może 1,7 Sexy    ale to i tak dotyczy każdego silnika 1,7...  Tak na poważnie to wg mnie chodzi o SE.
												 Gaydek - 15-02-2005, 20:28
  Ale sobie żarty robicie... dobre   . O ile mnie pamięć nie myli to na każdej obudowie silnika jest oznaczenie Zetec-S a nie Zetec-SE... aczkolwiek (o ile mnie pamięć nie myli) w różnych opracowaniach - danych technicznych pojawia się zarówno Zetec-S jak i Zetec-SE. Wiemy jedno - silnik 1.7 był jeden   .
												 Passenger - 15-02-2005, 20:34
 
  	  | Gaydek napisał/a: | 	 		  Wiemy jedno - silnik 1.7 był jeden   . | 	  
 
 
Nie licząc 1,7 z FRP... ale tego silnika na razie w Polsce nie mogłeś widzieć... 1,7 FRP to i tak jest ten sam 1,7 z pewnymi modyfikacjami. Poza tym nie było innych 1,7.
												 Gaydek - 15-02-2005, 20:45
 
  	  | Passenger napisał/a: | 	 		   	  | Gaydek napisał/a: | 	 		  Wiemy jedno - silnik 1.7 był jeden   . | 	  
 
 
Nie licząc 1,7 z FRP... ale tego silnika na razie w Polsce nie mogłeś widzieć... 1,7 FRP to i tak jest ten sam 1,7 z pewnymi modyfikacjami. Poza tym nie było innych 1,7. | 	  
 
Dokładnie... 1.7 z FRP to ten sam silnik, ale z drobnymi modyfikacjami, ale i on na obudowie ma Zetec-S. Zetec-SE pojawia się w danych technicznych nt. Pumy. Ja w opisie silnika 1.7 napisałem "SE" - sam już nie pamiętam dlaczego    (może dlatego, że tak jest w prospektach i na innych stronach internetowych).
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |