Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - sprężyny obniżające 
						
												 Bankowy - 24-07-2008, 13:42
  Przód też obniża, ale weź pod uwagę, że zawsze gdy tył idzie na dół, to przód lekko unosi się wizualnie. Poza tym zwykłą głupotą jest przesadzanie z obniżeniem, bo jakoś autostrad nie mamy i trzeba jeździć po tych dziurach. Ważniejsze, żeby auto było stabilne, a APEX to zapewnia  
												 Anonymous - 24-07-2008, 15:52
 
  	  | Bankowy napisał/a: | 	 		  | Poza tym zwykłą głupotą jest przesadzanie z obniżeniem, bo jakoś autostrad nie mamy i trzeba jeździć po tych dziurach.  | 	  
 
 
Tylko nie głupota! Są osoby ktore własnie lubią mieć bardzo nisko i twardo,a maja gdzie na takim zestawieniu jeździć, wiec łaskawie uszanuj ich wole i nie rób "smiesznej" reklamy.
												 Bankowy - 24-07-2008, 19:55
  Gratuluję posiadania lotniska. Ja ze wsi jestem, ale może kiedyś też się dorobię   
												 Anonymous - 24-07-2008, 20:45
  Bankowy, miesięcznie robie około 2-2,5tyś a mam sprężyny 60/40, krótkie gazowe amorki i 17' fele z oponami 205/40. Kazdego dnia dojeżdzam do pracy prawie 30km w jedna strone. Lubie to poprostu. Wczoraj znow jeździłem najnowszym Mondeo - fajnie, ale brało mnie na wymioty - tak miekko było    Poza tym 80% dróg po ktorych sie poruszam nie ma takich strasznych dziur, ale za to maja koleiny     Kiedys miałem Weitec'a 35/35 i... za miekkie były    Teraz przy tym zestawie żałuje, ze gwintu nie kupiłem i 18' felg....  
												 Anonymous - 26-07-2008, 11:40
 
  	  | Pusia napisał/a: | 	 		  Hadzi - samobójca    | 	  
 
 
Gwint to nie samobójstwo tylko głos rozsądku
												 Pusia - 26-07-2008, 12:40
  Chodziło mi o 18 " w pumie, nie o gwint   
												 Luki - 06-12-2008, 17:53
  Znowu ja    Odgrzewam temat bo czas wreszcie zainwestować trochę w kota   
 
 
Szukam w miarę dobrego zawieszenia (za rozsądną cenę oczywiście    ) do pumy. Nad amortyzatorami jeszcze się nie rozglądałem ale wydaje mi się, że będą te GTCupline (?) czy jak one się nazywają   
 
Sprężynki znalazłem takie:
 
http://moto.allegro.pl/it..._ford_puma.html 
 
Nie mam pojęcia co to takiego jest, może ktoś ma, wie co to za springi, etc.     
 
http://moto.allegro.pl/it..._ford_puma.html 
 
Tej firmy też nie kojarzę    Ktoś, coś ?   
 
Ostatnią opcją jaką znalazłem jest oferta Wietec'a. Oczywiście najdroższa... komplet ponad 500zł.
 
 
Którą opcję byście wybrali? Może polecicie coś innego? Max. koszt springów to tak 500-600 zł. Oczywiście chcę żeby były nowe, nad używkami się nie zastanawiałem nawet    (no chyba, że ktoś z klubowiczów ma na sprzedaż w bardzo dobrym stanie    )
 
 
Z góry dziękuję za pomoc  
												 Paola - 06-12-2008, 18:59
  Jamexy zdecydowanie odradza. Jak  kupowałam swoje zrobiłam wywiad środowiskowy i podobno nie są dobrym wyborem. Sama mam weiteci i jak dla mnie są ok, jeśli chcesz bardzo twardo. Za swoje zapłaciłam 550zł. w kwietniu.
												 Speedy - 06-12-2008, 21:42
  Luki, Ja mam te Jamexy wlasnie z Sopotu    Juz sa zalozone..obnizyly ladnie ale jeszcze na nich nie jezdzilem  
												 Anonymous - 07-12-2008, 11:46
  Luki ja jeżdzę na amorkach GT CUPLINE. Mam je od miesiaca i są ok    jest twardo    Ale jezdzi się bardzo dobrze i do tego sprężynki Eibach Pro Kit  
												 Luki - 07-12-2008, 20:04
  Niestety na Eibachy mnie nie stać... Nowe chyba koło 800zł kosztują   
 
Bardziej by mnie interesowało żeby było niżej ale nie musi być bardzo twardo   
 
Ktoś ma jeszcze jakieś inne pomysły?  
												 Anonymous - 08-12-2008, 12:15
  Luki, FK Automotive. Nie sa super twarde... przy niewielkim obniżeniu. A GTCupline jest porównywalny z MTS Technic. Ile chcesz obniżyć?
 
Jesli miałbyś troche wiecej kasy to zdecydwoanie polecam Weitec'a! A Amorki Kayaby ale te gazowe i skrócone! Rewelacja!
												 Pusia - 08-12-2008, 14:20
 
  	  | Luki napisał/a: | 	 		  | Niestety na Eibachy mnie nie stać... Nowe chyba koło 800zł kosztują  | 	  591 zł. w serwisie forda minus rabat   
 
(np. AutoWatin - Poznań)
 
 	  | Luki napisał/a: | 	 		  | Bardziej by mnie interesowało żeby było niżej ale nie musi być bardzo twardo  | 	  to i mnie by interesowało, ale to niestety idzie w parze - jak nisko to i twardo  
												 Luki - 13-12-2008, 19:19
  Znalazłem coś takiego jeszcze... Ktoś coś?   
 
http://moto.allegro.pl/it...uma_escort.html 
 
Na allegro Eibacy Pro kit kosztuje ponad 800zł... Na razie prowadzą Wietec'i z amortyzatorami GT Cupline    Może ktoś poleci jakiś inny zestaw mniej więcej do 1500zł za komplet  
												 Anonymous - 14-12-2008, 11:53
  Luki, nie odpowiedziałeś mi na pytanie o ile chcesz obnizyć auto?
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |