Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Hamownia & tuning mechaniczny 
						
												 Pusia - 13-05-2009, 21:25
  W którym przypadku ?
 
Bo zwróć uwagę na moje wyniki na seryjnym filtrze powietrza (Pusia - test2 - środkowa tabelka).
												 Anonymous - 13-05-2009, 21:33
  Jezeli nie masz odpowiedniego dolotu do stożka to nie oczekuj trzymania takiej mocy jak na zwykłym filtrze. Oprócz fajnego dzwięku ze stożka to nic więcej nie ma  
												 Pusia - 13-05-2009, 21:45
  Wytłumacz mi zatem, dlaczego u Marka w pumie na stożku są tak dobre wyniki a u mnie tak kiepskie?
 
Stożki K&N, reszta seria, silniki 1.7.
 
Wszystko to samo...
 
 
 
												 Anonymous - 13-05-2009, 21:52
  A tłumik środkowy, wydech końcowy też macie takie same ??
												 Pusia - 13-05-2009, 21:53
 
  	  | laurenth1981 napisał/a: | 	 		  | Jezeli nie masz odpowiedniego dolotu do stożka | 	  
 
ta power-rura wydaje mi się być odpowiednia :
 
  
 
moja puma:
 
 
 
   
 
 
[ Dodano: 13-05-2009, 22:54 ]
 
Środkowy taki sam, 
 
końcowy : Marek - seria, ja - ULTER.
												 Anonymous - 13-05-2009, 22:03
  No to teraz mnie zaskoczyłaś     
												 Pusia - 13-05-2009, 22:09
  Hehe, no widzisz,   
 
 
 więc dlaczego tak jest ?  
												 Speedy - 13-05-2009, 22:13
  Pusia, widzę, że ktoś ma problemy z przepływomierzem     Czyje to wykresy ?
 
Na którym biegu były robione pomiary ?
												 Pusia - 13-05-2009, 22:14
  No OK, przypomniało mi się, czym się różnią te 2 pumy: silnikami   
 
 
Moja jest MH B, Marka - MH A.
 
 
To prawda, że starsze pumy miały mocniejsze silniki ?? 
 
 
 
 
Pierwszy słupek : Markko, (stożek i zwykły dolot)
 
drugi słupek: Pusia na stożku i power-rurze   
 
trzeci słupek: Pusia na seryjnym filtrze powietrza i seryjnym dolocie. 
 
 
Przeciez na obrazku jest wszystko napisane    Wystarczy go powiększyć   
 
 
Z przepływomierzem? Dlaczego?
 
 
 
Pomiary były robione na 5 biegu.
												 Speedy - 13-05-2009, 22:25
  Pusia, to może być wina 5 biegu właśnie...wykres od 1-2 tyś jest baardzo brzydki...
 
Tak wyglądają zwykle wykresy na dole jak się ma uszkodzony lub też odłączony przepływomierz. Zobacz poniższy wykres...zielony-z odłączonym przepływomierzem. 
 
Z poprawnie funkcjonującym wykres powiniem być 'ładny' już od 1tys. Tyle ze te wykresy były rysowane podczas pomiarów na 4 biegu...
 
  
 
Moim zdaniem 5 bieg jest trochę za niski jak na hamownie..ale są różne szkoły  
												 Pusia - 13-05-2009, 22:27
  U mnie to było tak: 1-ka, 2-ka, 3-ka, 4-ka i na 5-tce do odcięcia...
 
 
 
( KREATOR MOCY )
												 Anonymous - 13-05-2009, 22:31
  To wszystko powoli się wyjaśnia    W takim razie muszę jak najszybciej wyczyścić przepływomierz, bo mam do czyszczenia  
												 Pusia - 13-05-2009, 22:31
 
  	  | Speedy napisał/a: | 	 		  | Tak wyglądają zwykle wykresy na dole jak się ma uszkodzony lub też odłączony przepływomierz | 	  
 
czy to możliwe, żebyśmy (ja i Markko) mieli uszkodzone lub odłączone przepływki ? NIE  
												 Speedy - 14-05-2009, 11:20
  Pusia, Raczej nie możliwe.. tak jak napisałem te zafalowanie w dolnym zakresie obrotów są na pewno przez pomiar na 5biegu. 
 
W każdym bądź razie chciałem na to zwrócić uwagę...  
												 Opoya - 14-05-2009, 14:12
  Jeszcze jedna uwaga, bo o tym się zapomina. Nie wiadomo jakie mapy mają wgrane Wasze Pumki. W przypadku różnych, a raczej tak jest, mogą być nawet i takie różnice. W mojej Pumie po zmianie mapy na najnowszą jaka wyszła, zauważyłam zmniejszenie się "dziury" w okolicach 3000.
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |