Elektryka i oświetlenie - problem z ogrzewaniem 
						
												 Anonymous - 08-07-2007, 09:47
  No wlasnie padl Ci zawor, bo ponoc jak nie dostaje "pradu" to jest otwarty. a znajduje sie pod maska przy podszybiu.
 
Wyglada tak: http://www.allegro.pl/ite...a_transit_.html
 
A znajduje sie dokladnie tu:
 
 
												 Anonymous - 17-07-2007, 11:15
  Mam taki sam problem. 
 
Porobiło mi się tak po odebraniu auta z warsztatu. Oddalam w ramach reklamacji po naprawie powypadkowej. Nic nie naprawili, ale dali mi instrukcję, że jak chcę mieć temperaturę "neutralną" w aucie to mam ustawić pokrętła na chłodzenie .
 
 Zapytałam, jak mam ustawić kiedy chcę mieć chłodno... to juz było pytanie poniżej pasa      
 
Dziś oddaję ponownie. Zastanawiam się, czy od razu powiedzieć fachowcom co mają naprawić, czy poczekać na ich radosną twórczość.
 
W każdym razie odezwę się, co u mnie naprawili i jaki jest efekt.
												 Snaco - 17-07-2007, 12:23
  no ja mam tak samo..............i to od jakiegos czasu. albo panel albo zaworek. ale zeby miec pewnosc bede jechal w dwie pumy do Adama i bede zamienial te panele........wtedy bedzie wiadomo gdzie pies pogrzebany. tylko musze sie ladnie usmeichac do Opoyi  
												 Jimmy7 - 04-11-2007, 18:36
  zauwazylem ze temat ogrzewanie zawsze pojawia mi sie przed zima albo latem, srednio co pół roku...zawór nagrzewnicy ok, regulacja temperatury ok ale teraz to juz wentylator działa tylko na 4 ;/;/ jak na zlosc...najdziwniejsze jest to ze na 2 dni sie naprawilo samo a teraz znowu dziala wentylator tylko na 4. co robic ?
												 Martinn - 06-11-2007, 13:25
  Też miałem problem z ogrzewaniem a właściwie z jego brakiem. Problemem okazał się elektrozawór nagrzewnicy. Wymieniłem w serwisie i mówili że to częsta przypadłość. Teraz jest ok    
 
 
[ Dodano: 06-11-2007, 13:30 ]
 
aha i jeszcze jedno: naprawde dobrze odpowietrzyć układ chłodzenia  
												 adrianus - 06-11-2007, 17:01
  Jimmy7, pisałem już gdzieś o tym -być może wypięła się wtyczka od pokrętła 01234 - wyciąg radio - dociśnij wszystkie kable i bedzie chodziło - u mnie to był właśnie problem - powodzenia
												 bania - 06-11-2007, 18:52
 
  	  | Jimmy7 napisał/a: | 	 		  | ale teraz to juz wentylator działa tylko na 4 ;/;/ jak na zlosc...najdziwniejsze jest to ze na 2 dni sie naprawilo samo a teraz znowu dziala wentylator tylko na 4. co robic ? | 	  
 
miało to samo, raz działał a za kilka dni nie i znowu działał (tylko na 4) a za chwilę nie, powód - rezystor (opornik) dmuchawy. mechanik od razu to zdiagnozował, po prostu robiło się zwarcie i raz działał a za chwilę nie. rezystor znajduję się nad nogami pasażera (za schowkiem) po lewej stronie jest dość dobrze widoczny(oczywiście trzeba sie "zniżyć" do poziomu podłogi. sprawdź sobie. u mnie było widać że jest przytopiony od zwarcia.
 
 	  | Martinn napisał/a: | 	 		  | aha i jeszcze jedno: naprawde dobrze odpowietrzyć układ chłodzenia   | 	  
 
jeszcze raz proszę Was niech ktoś mi powie jak to dobrze zrobić. pozdrawiam
												 Martinn - 07-11-2007, 17:50
  Ja po zalaniu nowego płynu zakręciłem koreczek i włączyłem silnik żeby poszło w układ, jak płyn poszedł w obieg to dolewałem do momentu aż nie bardzo chciał schodzić ze zbiorniczka i w tym momencie co jakiś czas odkręcałem koreczek żeby sobie syknął i zakręcałem znów żeby zrobić miejsce dla reszty płynu. Zeszło z tym troche aż zaczęlo ciepełko lecieć. Czasem przy odkręcaniu poziom skoczy w góre więc trzeba uważać żeby nie wywalił i robić to powoli i ostrożnie. Cierpliwość na pierwszym miejscu    W pewnym momencie myślałem że już zrobione ale miałem jeszcze z 1 litr do wlania co oznaczało dalszą zabawe    
 
Aha i jeszcze włącz ogrzewanie na maxa i co jakiś czas wyłącz silnik na troche.
 
ufffff... chyba tyle  
												 Jimmy7 - 07-12-2007, 01:24
  a moze ktos powiedziec cos wiecej na temat tego rezystoru ? tego przez który nie działa mi nadmuch (wentylator) jedynie działa na 4. Jak to wymienić i gdzie to kupic ?
												 Anonymous - 27-02-2008, 22:29 Temat postu: Grzeje bez przerwy Witam,
 
Teraz mnie dopadł problem ogrzewania. Grzeje bez względu na położenie pokrętła ciepło-zimno. Na kostce przy elektrozaworze nie ma napięcia. Czy to jednoznacznie wina płytki sterującej umieszczonej za pokrętłami nawiewu? Co z tym rezystorem pod deską od strony pasażera? Ktoś z Was próbował może naprawić tę płytkę (wymiana jakiegoś elementu)?
 
 
Pozdrawiam
 
 
Wciąż dogrzewany Pumiak  
												 Pusia - 04-03-2008, 20:41
  Jest zima - ciesz się, ze grzeje   
												 Anonymous - 19-03-2008, 23:18
  I pytanie dodatkowe: Czy z zawór nagrzewnicy lub panel sterowania jest na jakimś bezpieczniku czy jakimś innym zabezpieczeniu?
 
 
Pozdrawiam
												 Anonymous - 22-01-2009, 00:03
  ja tez miale problem z wentylacja    dmuchalo na 4 albo w ogole  
 
nad nogami pasazera jest kostka doprowadzajaca prad do opornika dmuchawy 
 
pewnie jeden kabelek ci sie przepali       ja to zrobilem naprawilem samemu i jest gites   
												 Anonymous - 22-01-2009, 10:05
  Udało mi się to naprawić chociaż nie bez przygód. Kupiłem inny panel i zamieniłem płytki. Przez 2-3 min działało po czym zaśmierdziało i znów przestało działać. Wyjąłem elektrozawór i rozłożyłem go. Okazało się że uszczelnienie w elektrozaworze się rozszczelniło i powodowało zwarcie i znów padała płytka sterowania. Nie rozumiem czemu nie ma tu żadnego zabezpieczenia i przy zwarciu pada płytka warta w serwisie około 1000PLN. Wymieniłem elektrozawór, jeszcze raz płytkę i hula aż miło.
 
 
Pozdrowienia
												 Bartek i Madzia - 09-03-2009, 08:08
  witam,
 
no to teraz moja kolej 
 
dzisiaj jak jechaliśmy do pracy cosik zaśmierdziało delikatnie no i mamy teraz tylko grzanie jak w saunie, jak wyczytałem to przyczyną jest padnięty rezystor/potencjometr - czy tak?    
 
jeśli tak, to czy to jest to ustrojstwo??? jak się do tego zabrać żeby nic innego nie popsuć??
 
 
 
 
http://www.allegro.pl/ite...r_dmuchawy.html
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |