Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - hamulce 
						
												 Pusia - 06-08-2007, 16:39
  A lepsze są nacinane czy wentylowane tarcze? Czy takie i takie jednocześnie?
 
Pomagają trochę? Nie niszczą się tak szybko jak zwykłe?
												 helpix - 06-08-2007, 18:12
  Przy tarczach nacinanych i nawiercanych wyniki hamowania mogą być lepsze, choć może się okazać, że naprawde niewiele. 
 
Tarcze Pumy są małe, szybko się rozgrzewają, więc te rowki i nawiercenia powinny pomóc schłodzić tarcze, w krótszym czasie.     
 
Ogólnie warto zainwestować w miękkie klocki, takie na dwa sezony. Pozwalają na dobra modulacje siły i bardziej efektywne hamowanie.
												 Anonymous - 06-08-2007, 21:04
  no i dodam ze najlepsze tarcze i klocki maja najkrotsza zywotnosc ( choc sa dziadowsie firmy robaiace buble    )
												 bartolomeo - 07-08-2007, 16:50
  a czy macie wrażenie że gdy naciskacie pedał hamulca to czasem jakby sam wpływał w podłoge?? oczywiście bez przesady, ale czy Puma ma jakiś system wspomagania hamowania??
												 Anonymous - 07-08-2007, 16:55
 
  	  | bartolomeo napisał/a: | 	 		  | czy Puma ma jakiś system wspomagania hamowania?? | 	  
 
 
tak
												 Opoya - 07-08-2007, 19:21
  Rowki w tarczach nacinanych mają więcej zalet - odprowadzają nadmiar wody (w przypadku hamowania w takich "wodnych" warunkach) oraz odprowadzają gazy i pył pochodzące z procesu hamowania.
 
 
"Wpadanie" pedału może się zdarzyć, gdy hamulce są już mocno nagrzane, sprawdź płyn hamulcowy, może ma już za dużo wody (płyn hamulcowy jest mocno hydroskopiny).
												 bartolomeo - 07-08-2007, 21:08
 
  	  | Opoya napisał/a: | 	 		  | sprawdź płyn hamulcowy | 	  
 
nie musze, wiem że mam do wymiany    po przeglądzie w fordzie
												 Opoya - 07-08-2007, 22:02
  No to na co czekasz? Wymień jak najszybciej. Hamulce to bezpieczeństwo (nie tylko Twoje), a to podstawa...
												 Anonymous - 07-08-2007, 22:41
  bartolomeo, wymień jak mówi Opoya, do codziennej jazdy po prostu niewygodnie, ale zdarzy ci się jakaś niespodziewana sytuacja i wtedy będzie za późno...
												 Anonymous - 08-08-2007, 05:53
  szkoda ze nie mam fotek jak wygladal moj stary plyn ham. Normalny (fordowski    ) jest taki zlotawy jak olej do smażenia a moj byl jak coca cola      z fusami      
												 bartolomeo - 08-08-2007, 15:18
 
  	  | zoharek napisał/a: | 	 		  | bartolomeo, wymień jak mówi Opoya, do codziennej jazdy po prostu niewygodnie, ale zdarzy ci się jakaś niespodziewana sytuacja i wtedy będzie za późno... | 	  
 
oczywiście, ale wiecie jak to jest, odkładam, odkładam i mija pół roku.
 
 	  | Hadzi napisał/a: | 	 		  | moj byl jak coca cola  | 	  
 
mój jest jak Pepsi    bez gazu  
												 Anonymous - 10-08-2007, 01:07
  bartolomeo, no to bardzo zle z nim jest!   
												 bartolomeo - 10-08-2007, 16:43
  w te wakacje mam zamiar wymienić płyn
												 Anonymous - 30-08-2007, 11:50
  Witam,
 
Temat troszkę pokrewny. Podczas hamowania czuję trzęsienie kierownicy. Stawiam na skrzywioną tarczę. Czy ktoś wie gdzie w W-wie przeszlifować tarcze? I ile taka przyjemność kosztuje?
 
 
Pozdrawiam
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |