Zakup kontrolowany - Kupno Pumy... 
						
												 Pusia - 12-06-2007, 17:02
  Cieżko sprawdzić, bo wiele pum ma cofnięty licznik, ale podobno da sie sprawdzić realny przebieg?
												 Opoya - 12-06-2007, 17:15
  Co do cofania liczników to nie tylko Pumy tak maja   
 
No i trzeba pamiętać, że w starszych Pumach są analogowe liczniki - pięciocyforwe, więc po 99.999 licznik się zeruje. Stad często starsze Pumy z dziwnym przebiegiem np. 65.000 km     
 
Nie mówię, że to się nie zdarza (moja z 98 ma 94 tyś.), ale zawsze jest podejrzane.
												 Pusia - 12-06-2007, 17:31
  Ale podobno gdzieś w silniku czy gdzieś pod maską jest jakieś "magiczne" miejsce, gdzie nie każdy mechanik dociera, a tam nie można wyzerować/cofnąć licznika... Mam rację? Czy w pumach czegoś takiego nie ma?
												 foo - 12-06-2007, 18:55
  ja słyszałem tylko o nitach na silnikach VW, które są odcinane przy przeglądach mniej więcej co 50k km
 
skuteczne  
												 Anonymous - 12-06-2007, 19:23
  Hadzi a co ma być z tymi kontrolkami ?? 
 
 
aha i powiedzcie mi moi drodzy kiedy była zmiana z liczników mechanicznych na elektorniczne ?? i czy jeszcze była jakieś zmiany ??
												 Mr.Maya - 12-06-2007, 19:29
  zmiana licznika i paru innych elementow byla gdzies w polowie 99 roku
												 Opoya - 12-06-2007, 22:56
  Dodatkowo w 2000 roku zmienili hamulce na większe.
												 helpix - 13-06-2007, 05:43
  Skoro mamy się prześcigać, co zostało wymienione    Końcówka roczników 99 miała już inne fotele (troche gorsze niż te, z wcześnejszych lat produkcji).
												 Pusia - 13-06-2007, 16:20
 
  	  | helpix napisał/a: | 	 		  | Końcówka roczników 99 miała już inne fotele (troche gorsze niż te, z wcześnejszych lat produkcji). | 	  
 
dlaczego uważasz, ze gorsze?
												 Jimmy7 - 13-06-2007, 20:09
  wie ktos ile moze kosztowac pumka 1,7 16 V 1997 ? chodzi mi o cene realna po uwzględnieniu wszelkich negocjacji ? moooze z bolem kiedys....:(
												 robertpuma1910 - 13-06-2007, 20:39
  jak kupisz zarejestrowaną a Polsce za 14 000 to możesz być zadowolony. natomiast sprowadzoną z zagranicy to musisz liczyć ok 13 000 + ok 1400 zl oplat. cena, którą na dzień dobry proponuje sprzedający jest zawyżona, żeby miał z czego urwać jak się będziesz targował więc na ok 500 zl upustu możesz liczyć. szukaj np. na www.otomoto.pl
												 Mr.Maya - 14-06-2007, 15:12
 
  	  | Opoya napisał/a: | 	 		  | Dodatkowo w 2000 roku zmienili hamulce na większe. | 	  ktore i tak nie hamuja lepiej   . dodali tez 3 swiatlo stop
												 Opoya - 14-06-2007, 16:20
  To czy hamują lepiej czy gorzej zależy od doboru tarcz i klocków.  W swojej Pumie wymieniłam tarcze na większe i jakoś nie narzekam. Hamuje się lepiej niż wcześniej (przy zwykłych tarczach i klockach), a będzie jeszcze lepiej jak założę EBC (mam zamiar, jak kasy wystarczy, przy najbliższej wymianie założyć GreenStuffy).
												 Mr.Maya - 14-06-2007, 16:33
  Opoya, mowie o seryjnych klockach i tarczach. Przy komplecie EBC napewno bedzie super. Ciekawe ile by kosztowal jakis lepszy zacisk.
												 Opoya - 14-06-2007, 17:00
  Zaciski pasują z Forda Fusion (są takie same jak w nowszej Pumie). Ja kupiłam używane, ale z bardzo małym przebiegiem - nawet nie zdążył za bardzo osadzić się pył z klocków.
 
 
W poprzednim poście mówiłam również o standardowych klockach i tarczach - EBC to na razie przyszłość...
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |