Hyde park - Co was w Pumkach irytuje (drażni) 
						
												 whisker - 22-04-2007, 22:38
  W kolejności od najbardziej drażniących:
 
 
1. Brak podnóżka pod lewą stopę obok sprzęgła. Kto to miał w innym samochodzie (i z tego korzystał), ten wie jaka to wygoda.
 
2. Woda lejąca się z mokrej klapy do bagażnika.
 
3. Brak możliwości otwarcia bagażnika przy włączonym silniku.
 
 
Inne "minusy" są dla mnie nieistotne, z w/w da się żyć, za to ile jest plusów!
												 Opoya - 22-04-2007, 23:31
  Wbrew pozorom brak możliwości otwarcia bagażnika przy właczonym silniku to zaleta... Wiele osób się o tym przekonało po tym, jak wyjęli im coś z bagażnika, gdy stali na światłach...
												 Natali - 22-04-2007, 23:45
  Ja też już nie raz się nacięłam z bagażnikiem, ale mnie to tam wcale nie drażni za to woda lejąca do bagażnika o tak a najbardziej wtedy, kiedy wypucuje sobie samochód  
 
 
 	  | Opoya napisał/a: | 	 		  | Postojówkę z przodu, czy z tyłu? | 	  
 
Z przodu
												 Opoya - 23-04-2007, 02:02
  Natali, zmieniałaś żarówki mijania? Pozycje zmienia się bardzo podobnie, tylko wymieniamy inną żarówkę    i trochę inaczej zamocowana jest obsadka żarówki - jest po prostu na wcisk    Zresztą wszystko jest w instrukcji obsługi - str. 86.    
 
 
A co do wody wlewającej się do bagażnika - jest na to sposób. Otwieramy klapę mniej więcej do połowy, czekamy aż woda spłynie z klapy do bocznych rynienek, a nimi na dół i dopiero otwieramy bagażnik do końca.
												 whisker - 23-04-2007, 12:36
  O tym, że ktoś może mi się dobrać do... bagażnika kiedy stoję na światłach, to bym w życiu nie pomyślał. Ale zdaje się, że nawet w instrukcji zalecają ryglowanie drzwi od wewnątrz podczas jazdy, właśnie żeby nikt nie mógł nas wywlec z samochodu.
 
 
Natomiast na sposób z otwieraniem bagażnika do połowy żeby się woda nie lała, to oczywiście wpadłem już dawno. Co nie znaczy że o tym nie zapominam. Ale myślę, że jest to jedna z niedogodności związanych z autem coupe. Inne to deszcz kapiący na sporą część siedzenia przy otwartych drzwiach, przednie słupki zasłaniające sporo pola widzenia. No i gimnastyka przy sięganiu za siebie po pas. Ja np. lubię siedzieć blisko kierownicy (oczywiście bez przesady), przez co do słupka z pasami mam daaaleko!
 
 
Dodam jeszcze numer 0 do mojej w/w listy drażniących mnie rzeczy. Mianowicie dźwignia ręcznego za blisko siedzenia!!! Zima minęła więc już zapomniałem, ale podczas zakrętu na ręcznym można sobie połamać paznokcie, nawet krótko obcięte. I jak dziewczyny mają się nauczyć jazdy na ręcznym?!
												 Pusia - 23-04-2007, 13:02
 
  	  | whisker napisał/a: | 	 		  | dźwignia ręcznego za blisko siedzenia | 	  
 
 
no co Ty ! 
 
 
Niezauważyłam.
												 whisker - 23-04-2007, 20:05
  Pusia, bo Ty masz takie małe łapki   
 
 
A ja jestem duży kot!
 
 
Wystarczy popatrzeć na zdjęcia obok...
												 Natali - 24-04-2007, 01:07
  Najpierw trzeba mieć tą instrukcje obsługi   
												 Opoya - 24-04-2007, 12:02
  Oj... widzę duże zaległości w czytaniu forum   
 
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=1973
												 Pusia - 24-04-2007, 12:06
 
  	  | whisker napisał/a: | 	 		  | Pusia, bo Ty masz takie małe łapki | 	  
 
cóż, możliwe, że mam mniejsze niż Ty    i dlatego mi to nie przszkadza.
												 Anonymous - 28-04-2007, 12:14
 
  	  | Mr.Maya napisał/a: | 	 		  | Po dzisiejszym spocie zaczyna mnie draznic zawieszenie w pumie czemu one jest takie miekie?? nie mogli seryjnie montowac gwintu | 	  
 
 
Mr. Maya ja ma takie zawieszenie-gwintowane i powiem ci szczrze, że też szału nie robi, czasami chciałabym miec normalne.. bo jak mnie wytelepie na dziurach to mam dość!!poza tym  musze uważać jak jade i gdzie. na niektórych odcinkach dróg w Tomaszowie jade wolniej niż furmanka hahahah.  Są i plusy autko trzyma sie switenie drogi i na trasie, (oczywiście prostej) tnie jak przecinak!! Mam to szczeście , że zawieszenie zostało profesjonalnie zrobione w Niemczech, i nie mam problemów , że coś stuka, ociera albo dobija.
												 Mr.Maya - 28-04-2007, 22:07
  Żaneta25, na proste odcinki to dobre jest seryjne gwint poto zeby sazlec na zakretac. Seryjen tez jest twarde jak na polskie drogi  
												 Jimmy7 - 03-06-2007, 23:18
  widze ze temat dosyc stary ale tez sie dopisze.....
 
moje minusy:
 
 
spadajaca półka tylnia - problem załatwiony wkrecone dwie śruby i wywiercone 2 male dziurki na tych "tackach" co trzymaja półkę, juz nie spada a śrub nie wida praktycznie.
 
 
śłabe światła fakt nawet zarowka 100W nie pomaga- założyłem ksenony- światła świecą BOSKO . minusem jest problem z wymiana zarowek wiazacy sie z wyciagnieciem calej lampy. ale przy ksenonach nie trzeba zarowek wymieniac praktycznie
 
 
dosyc duze spalanie jak na silnik 1,7 , ale poprzednio mialem diesla i moze dlatego tak mi sie wydaje.
 
 
strzykające nadwozie podczas zjazdów z krawężników buda lekko trzeszczy. 
 
 
brak regulacji mocy podswietlenia licznikow - w nocy brakuje
 
 
podatna na rdzewienie
 
 
125 KM moze to tylko moje zdanie ale nie czuc ich az tak mocno, moze do 100 km/h ciagnie super ale potem juz sie robi gorzej. puma wbrew pozorom jednak to nie jest az takie lekkie autko i to chyba dlatego
 
 
dlugo reagujące ogrzewanie na pokrętło temperatury
 
 
 
 
 
to chyba na tyle a mam pumke prawie 2 lata wiecej minusow nie mam  
												 tomcio - 01-07-2007, 11:40
 
  	  | Jimmy7 napisał/a: | 	 		  
 
 
spadajaca półka tylnia - problem załatwiony wkrecone dwie śruby i wywiercone 2 male dziurki na tych "tackach" co trzymaja półkę, juz nie spada a śrub nie wida praktycznie.
 
 
 | 	  
 
 
Ja ją wymontowałem całkiem     
 
 
 	  | Jimmy7 napisał/a: | 	 		  
 
minusem jest problem z wymiana zarowek wiazacy sie z wyciagnieciem calej lampy.
 
 | 	  
 
 
To jest akurat trzy minuty roboty - kup sobie tigre to wtedy to będzie kłopotem kiedy bedziesz musiał najpierw zderzak odkręcić            
 
 
 	  | Jimmy7 napisał/a: | 	 		  
 
dosyc duze spalanie jak na silnik 1,7 , ale poprzednio mialem diesla i moze dlatego tak mi sie wydaje | 	  
 
 
 
Jak jezdze jak ostatnia ciota to spalanie mi sie zamyka na niecalych 7l/100km, ale problem w tym ze TYM AUTKIEM NIE DA SIE TAK JEŹDZIĆ 
 
 
 	  | Jimmy7 napisał/a: | 	 		  
 
125 KM moze to tylko moje zdanie ale nie czuc ich az tak mocno, moze do 100 km/h ciagnie super ale potem juz sie robi gorzej. | 	  
 
 
Może nie czuć... ale jak do tej pory to na swiatłach mnie pozamiatało tylko BMW M3 i Audi TT
 
 
Ps. Moje pokrętło do reg. ogrzewania działa idealnie, a na podswietlenie deski nie narzekam   
												 bartolomeo - 01-07-2007, 21:39
 
  	  | tomcio napisał/a: | 	 		  | Może nie czuć... ale jak do tej pory to na swiatłach mnie pozamiatało tylko BMW M3 i Audi TT  | 	  
 
nie bądź taki skromny   
 
1,7 cięgnie fajnie ale jest wiele aut które nie wyglądaja, a pume maja na strzał.
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |