Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - TCS 
						
												 Patriqs - 07-12-2005, 10:17
  hmm...no może i tak...ale ten zgrzyt to może tylko ABS ;/
												 Anonymous - 07-12-2005, 15:51
  ABS dziala tylko przy hamowaniu
												 Patriqs - 07-12-2005, 15:57
  a nie jest to test ABS?
												 Ania - 07-12-2005, 16:18
  Teraz juz wiem, co oznacza ten zgrzyt, bo sprawdziłam, dobrze przyjrzałam się kontrolkom i oponka ze żwirkiem    się wyświetla, czyli mam TCS      
												 Anonymous - 07-12-2005, 16:32
  W trakcie jazdy? Czy testu?
												 Ania - 07-12-2005, 16:48
 
  	  | czołg napisał/a: | 	 		  | W trakcie jazdy? Czy testu? | 	  
 
Nie rozumiem        
 
Zgrzyt jest jeden, po ruszeniu i przejechaniu ok.10-15m, potem juz nic nie zgrzyta, więc to chyba ten test, co nie?
 
A kontrolka zapala sie po wł.silnika i znika, jak reszta. O to Ci chodziło?
												 Speedy - 07-12-2005, 23:48
  Ania, ja tez mam ten zgrzyt..ale mysle ze to nie zaden test niestety...
												 Anonymous - 08-12-2005, 09:23
  Zgrzyt jest testem a lampka w czasie jazdy od TCS-u nie musi się zapalac.
												 foo - 09-12-2005, 04:27
  dokładnie... 
 
hmm, niedługo zderze się z zimą pierwszy raz w tym roku... cieeeeekawie będzie  
												 Pusia - 10-12-2005, 23:48
  A dlaczego mi nie zgrzyta?
												 Bacha - 11-12-2005, 20:49
  hmmm ja tez mam ten TCS ale nie slysze zadnych zgrzytow ... moze jest niesprawny ???     łasia.
												 Pusia - 12-12-2005, 00:10
  Mój może i nie zgrzyta, ale dzisiaj go testowałam i napewno działa !!!   
 
 
Mam takie pytanie: czy od razu po odpaleniu silnika trzeba ruszyć, żeby zgrzytał, czy jak poczekam kilka minut na włączonym silniku i ruszę to dopiero wtedy będzie zgrzytał?
 
 Czy jak stoję w miejscu po odpaleniu to powinien zgrzytać ?
												 Speedy - 12-12-2005, 00:23
  Zapalasz silnik...ruszasz.. 1 bieg...zmiana na 2 i zgrzytniecie   
												 Opoya - 12-12-2005, 01:26
  Zgrzytnięcie jest niezależne od biegu tylko od obrotów. Test jest przeprowadzany podczas jazdy w okolicy 2 tys. obrotów.
												 SKUTER81 - 29-12-2006, 13:47
  hej widze tu troche niejasnosci wiec:
 
-pumki mające tcs mają kontrolkę(test jest oponka ze żwirkiem)która zapala się przy wlaczaniu silnika i gasnie po 3 sek-jak tak macie jest wszystko o.k
 
 
-nawet przy właczonej trkcji np.ruszamy na sniegu koła moga buksować a system dziala-no bo trakcja przyhamowuje buksujace się koła ale jak juz jest tak ślisko to nie mozna zwiększyć siły przyhamowania bo co-koła msiałyby stanąć?
 
-zgrzyty sa dwa-1 który sprawdza sobie i jest przy 25km/h a nie na 1 czy 2 biegu(wydaje wam sie tak bo przy tej prędkosci zmieniacie bieg z 1 na 2 ale ja zjezdzam z gorki na luzie i tez ma zgdzyt przy 25km/h więc to zalezy od predkosci a drugi zgrzyt podobny do dzwieki abs czyliy zgrzytanie ciagłe(tykanie, ocieranie się czegośc trudne do opisania...)ale jak cos takiego słyszycie przy ruszaniu na 1 albo przy dodaniu gazu na 2 ale do 40km/h to wlaczas sie wlasnie kontrola trakcji-raz wiecej przyhamowuje raz mniej-zalezy ale dziala wtedy!
 
ja mieszkam pod holerna górką i raz bylo tak slizko ze trakcja dzi;lala-nos stop zgrzytalo ale sie zakopalem i koła i tak sie słizgały(sprzeglo niezle przypaliłem, chodz minimalnie go używałem-smrud)
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |