To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Hamownia & tuning mechaniczny

Pusia - 13-05-2009, 22:25

W którym przypadku ?
Bo zwróć uwagę na moje wyniki na seryjnym filtrze powietrza (Pusia - test2 - środkowa tabelka).

Anonymous - 13-05-2009, 22:33

Jezeli nie masz odpowiedniego dolotu do stożka to nie oczekuj trzymania takiej mocy jak na zwykłym filtrze. Oprócz fajnego dzwięku ze stożka to nic więcej nie ma :)
Pusia - 13-05-2009, 22:45

Wytłumacz mi zatem, dlaczego u Marka w pumie na stożku są tak dobre wyniki a u mnie tak kiepskie?
Stożki K&N, reszta seria, silniki 1.7.
Wszystko to samo...

:/

Anonymous - 13-05-2009, 22:52

A tłumik środkowy, wydech końcowy też macie takie same ??
Pusia - 13-05-2009, 22:53

laurenth1981 napisał/a:
Jezeli nie masz odpowiedniego dolotu do stożka

ta power-rura wydaje mi się być odpowiednia :
:)
moja puma:

:P

[ Dodano: 13-05-2009, 22:54 ]
Środkowy taki sam,
końcowy : Marek - seria, ja - ULTER.

Anonymous - 13-05-2009, 23:03

No to teraz mnie zaskoczyłaś ;) :P
Pusia - 13-05-2009, 23:09

Hehe, no widzisz, :P

więc dlaczego tak jest ? :/

Speedy - 13-05-2009, 23:13

Pusia, widzę, że ktoś ma problemy z przepływomierzem :neutral: Czyje to wykresy ?
Na którym biegu były robione pomiary ?

Pusia - 13-05-2009, 23:14

No OK, przypomniało mi się, czym się różnią te 2 pumy: silnikami :D

Moja jest MH B, Marka - MH A.

To prawda, że starsze pumy miały mocniejsze silniki ??



Pierwszy słupek : Markko, (stożek i zwykły dolot)
drugi słupek: Pusia na stożku i power-rurze :)
trzeci słupek: Pusia na seryjnym filtrze powietrza i seryjnym dolocie.

Przeciez na obrazku jest wszystko napisane :) Wystarczy go powiększyć ;)

Z przepływomierzem? Dlaczego?


Pomiary były robione na 5 biegu.

Speedy - 13-05-2009, 23:25

Pusia, to może być wina 5 biegu właśnie...wykres od 1-2 tyś jest baardzo brzydki...
Tak wyglądają zwykle wykresy na dole jak się ma uszkodzony lub też odłączony przepływomierz. Zobacz poniższy wykres...zielony-z odłączonym przepływomierzem.
Z poprawnie funkcjonującym wykres powiniem być 'ładny' już od 1tys. Tyle ze te wykresy były rysowane podczas pomiarów na 4 biegu...

Moim zdaniem 5 bieg jest trochę za niski jak na hamownie..ale są różne szkoły :wink:

Pusia - 13-05-2009, 23:27

U mnie to było tak: 1-ka, 2-ka, 3-ka, 4-ka i na 5-tce do odcięcia...


( KREATOR MOCY )

Anonymous - 13-05-2009, 23:31

To wszystko powoli się wyjaśnia :) W takim razie muszę jak najszybciej wyczyścić przepływomierz, bo mam do czyszczenia ;)
Pusia - 13-05-2009, 23:31

Speedy napisał/a:
Tak wyglądają zwykle wykresy na dole jak się ma uszkodzony lub też odłączony przepływomierz

czy to możliwe, żebyśmy (ja i Markko) mieli uszkodzone lub odłączone przepływki ? NIE :)

Speedy - 14-05-2009, 12:20

Pusia, Raczej nie możliwe.. tak jak napisałem te zafalowanie w dolnym zakresie obrotów są na pewno przez pomiar na 5biegu.
W każdym bądź razie chciałem na to zwrócić uwagę... :wink:

Opoya - 14-05-2009, 15:12

Jeszcze jedna uwaga, bo o tym się zapomina. Nie wiadomo jakie mapy mają wgrane Wasze Pumki. W przypadku różnych, a raczej tak jest, mogą być nawet i takie różnice. W mojej Pumie po zmianie mapy na najnowszą jaka wyszła, zauważyłam zmniejszenie się "dziury" w okolicach 3000.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group