Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Historia pewnego Kociaka
Autor Wiadomość
Flawiusz 

Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 33
Skąd: Włocławek
Wysłany: 16-07-2012, 14:37   

Ja po wizytach na parkingach galerii i hiper przestałem reagować, czekam się uzbiera i dopiero udam się do lakiernika :wink:
Niestety są marki, gdzie ceny za części nie są niskie i przychodzi ten moment kiedy wszystko leci. Możesz jednak mieć satysfakcje, że wymienione części w najbliższej przyszłości już cię nie zawiodą. Tylko , żeby nie przyszło ci do głowy sprzedać to auto, skoro tyle już włożysz, może później okaże wdzięczność.
 
 
ZeRT 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Cuirass
Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: WWA
Wysłany: 07-05-2013, 23:17   

HA! Rozwiązały się wszelkie problemy (po za rudą zżerającą karoserię :572: ). Okazało się, że na zaworze bocznikowym jest taka fikuśna śrubka której podregulowanie rozwiązało problem gaśnięcia i niemożności odpalenia klimy. Alternator jest dobry i ten stary akumulator też jest dobry. Szczęście w całym domu! Kotek zasuwa jak zły!

Teraz tylko lakiernik i tapicer i autko będzie jak nowe :D .
 
 
Barbara3121958 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączyła: 16 Sie 2012
Posty: 193
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-05-2013, 00:26   

ZeRT, I nastały lepsze dni dla Ciebie! Powodzenia!
 
 
griffith 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Cuirass
Dołączyła: 06 Maj 2013
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-05-2013, 10:25   

Cieszę się, że ZeRT założył ten temat, dzięki temu mogłam się teraz pośmiać z dramatycznych początków mojego związku z Kociakiem. Bo kiedy psuły się kolejne części, wcale mi do śmiechu nie było...

Teraz jednak rzeczywiście śmiga jak zły - musi w końcu nadrobić te wszystkie miesiące, kiedy chorował :twisted:
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 08-05-2013, 14:22   

ciekawe czy ja sie tak bede smial jak podlicze rachunki za wszystko co teraz robie ... ;/
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
griffith 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Cuirass
Dołączyła: 06 Maj 2013
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-05-2013, 16:10   

Będziesz się cieszył jak dziecko, że kociak w pełni sprawny :>
 
 
ZeRT 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Cuirass
Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: WWA
Wysłany: 31-05-2013, 08:20   

Ma ktoś jakieś doświadczenie z remontem podwozia? (naprawa rdzawych dziur, wymiana progów etc.) Ruda zrobiła tam niezłe spustoszenie. Któryś z poprzednich właścicieli przy remoncie progów powkładał w nie styropian. Kawałek styropianu który wyjąłem po naciśnięciu oddał ze 100 litrów wody.

[ Dodano: 03-07-2013, 21:39 ]
Dziś dostałem moduł elm327 i od razu podpiąłem go do kociaka. Oczywiście dostałem błąd od zbyt bogatej mieszance prawdopodobnie w związku ze zużyciem zaworu bocznikowego powietrza (nówka czeka na poczcie).
Kolejna rzecz która wyszła dopiero po podpięciu do kompa jest niepokojący odczyt o poziomie otwarcia przepustnicy wskazanie to 15%, pytanie tylko czy to uszkodzenie czujnika położenia przepustnicy czy samej przepustnicy...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo