Flawiusz
Dołączył: 25 Maj 2012 Posty: 33 Skąd: Włocławek
Wysłany: 16-07-2012, 14:37
Ja po wizytach na parkingach galerii i hiper przestałem reagować, czekam się uzbiera i dopiero udam się do lakiernika
Niestety są marki, gdzie ceny za części nie są niskie i przychodzi ten moment kiedy wszystko leci. Możesz jednak mieć satysfakcje, że wymienione części w najbliższej przyszłości już cię nie zawiodą. Tylko , żeby nie przyszło ci do głowy sprzedać to auto, skoro tyle już włożysz, może później okaże wdzięczność.
ZeRT
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Cuirass
Dołączył: 25 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: WWA
Wysłany: 07-05-2013, 23:17
HA! Rozwiązały się wszelkie problemy (po za rudą zżerającą karoserię ). Okazało się, że na zaworze bocznikowym jest taka fikuśna śrubka której podregulowanie rozwiązało problem gaśnięcia i niemożności odpalenia klimy. Alternator jest dobry i ten stary akumulator też jest dobry. Szczęście w całym domu! Kotek zasuwa jak zły!
Teraz tylko lakiernik i tapicer i autko będzie jak nowe .
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączyła: 16 Sie 2012 Posty: 193 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-05-2013, 00:26
ZeRT, I nastały lepsze dni dla Ciebie! Powodzenia!
griffith
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Cuirass
Dołączyła: 06 Maj 2013 Posty: 10 Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-05-2013, 10:25
Cieszę się, że ZeRT założył ten temat, dzięki temu mogłam się teraz pośmiać z dramatycznych początków mojego związku z Kociakiem. Bo kiedy psuły się kolejne części, wcale mi do śmiechu nie było...
Teraz jednak rzeczywiście śmiga jak zły - musi w końcu nadrobić te wszystkie miesiące, kiedy chorował
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
Wysłany: 08-05-2013, 14:22
ciekawe czy ja sie tak bede smial jak podlicze rachunki za wszystko co teraz robie ... ;/
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika
griffith
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Cuirass
Dołączyła: 06 Maj 2013 Posty: 10 Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-05-2013, 16:10
Będziesz się cieszył jak dziecko, że kociak w pełni sprawny
ZeRT
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Cuirass
Dołączył: 25 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: WWA
Wysłany: 31-05-2013, 08:20
Ma ktoś jakieś doświadczenie z remontem podwozia? (naprawa rdzawych dziur, wymiana progów etc.) Ruda zrobiła tam niezłe spustoszenie. Któryś z poprzednich właścicieli przy remoncie progów powkładał w nie styropian. Kawałek styropianu który wyjąłem po naciśnięciu oddał ze 100 litrów wody.
[ Dodano: 03-07-2013, 21:39 ]
Dziś dostałem moduł elm327 i od razu podpiąłem go do kociaka. Oczywiście dostałem błąd od zbyt bogatej mieszance prawdopodobnie w związku ze zużyciem zaworu bocznikowego powietrza (nówka czeka na poczcie).
Kolejna rzecz która wyszła dopiero po podpięciu do kompa jest niepokojący odczyt o poziomie otwarcia przepustnicy wskazanie to 15%, pytanie tylko czy to uszkodzenie czujnika położenia przepustnicy czy samej przepustnicy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum