Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
światła, ratunku !!!
Autor Wiadomość
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 07-10-2008, 16:42   

nie nie mam opakowan, kupiłam pumke 11.09.2008 i juz były xenony

[ Dodano: 07-10-2008, 16:45 ]
ładnie wygladaja xenonki i jest duzo lepsza widocznosc ale coz :cry: lepiej jak juz beda narazie zwykłe swiatla ale beda
 
 
tomcio 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 1365
Skąd: RLE
Wysłany: 07-10-2008, 16:48   

Te lampy ksenonowe najlepiej zabezpiecz jakąś gąbką i folią bąbelkową. Najprościej to weź jakąś skrzyneczke wyłóż gąbką i zamknij.
_________________
Naprawa laptopów, płyt głównych, urządzeń sieciowych, sprzętu estradowego i studyjnego, telewizorów i monitorów LCD... Poza tym reszta elektroniki po uzgodnieniu :)
Pumy już nie ma :(
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 07-10-2008, 16:50   

ale masz na mysli same zarniki tak?

[ Dodano: 07-10-2008, 17:08 ]
no bo lamp nie trzeba całych wymieniac tylko te zarówki z tego co zrozumiałam?
 
 
Franek
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2008, 17:25   

Si, lampy możesz śmiało zostawić w spokoju :)
 
 
Luki 

Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 345
Skąd: Kalisz
Wysłany: 07-10-2008, 17:26   

Tak, wystarczy same żarówki wymienić :)
_________________
"Gdy człowieka ukąsi wampir, staje się wampirem.
Mam wrażenie, że naszych polityków pokąsały barany" :D
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 07-10-2008, 17:33   

extra, bo juz mi sie załamka załączała

mam nadzieje ze sprawnie im to jutro pójdzie :grin:


wielki dzieki chłopaki :588:
 
 
tomcio 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 1365
Skąd: RLE
Wysłany: 07-10-2008, 18:46   

tusia8510 napisał/a:
ale masz na mysli same zarniki tak?


Zacytuje siebie:

tomcio napisał/a:
Aaaa i jeszcze tak w ramach ścisłości - to nie są żarniki, tylko lampy wyładowcze


Wyjaśnie że żarnik wystepuje w zwykłych żarówkach i lampach rtęciowo-żarowych :razz:

I nie łam sie tak bardzo :) Pumka mnie ostatnio bardziej podłamała, ale dziś ją odebrałem i z tej radosci tak mnie nosi że pójde chyba zaraz śnieg odgarniać :P
_________________
Naprawa laptopów, płyt głównych, urządzeń sieciowych, sprzętu estradowego i studyjnego, telewizorów i monitorów LCD... Poza tym reszta elektroniki po uzgodnieniu :)
Pumy już nie ma :(
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 07-10-2008, 18:55   

hehe oki, ale wiesz jak jedzie dziewczyna do warsztatu to najczesciej jest tak ze albo chca naciągnąć , albo ukryc ze czegos nie zrobili a mowia ze zrobili i takie tam, ale pogłebiam stale ma wiedze na temat pumci zeby miec jak najmniej takich sytuacji.

zobacze jak to jutro chłopakom w warsztacie wyjdzie, a znalazłam miły warsztat tylko musze jeszcze zobaczyc jak umiejetnosci mechaników. Jak do tej pory nie moge narzekac ale robili nie wiele w mej pumce, wiec sie okarze.

jeszcze troche jest do zrobienia, no i malowanie ale to chyba na wiosne
 
 
tomcio 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 1365
Skąd: RLE
Wysłany: 07-10-2008, 19:36   

No mnie też ciekawi co zrobią z tymi ksenonami, bo tak szczerze powiedziawszy jest rzadkością żeby warsztaty samochodowe zajmowały typowymi usterkami elektronicznymi i ich diagnostyką... U nas w okolicy nie ma nigdzie takiego, najbliżej w rzeszowie.
_________________
Naprawa laptopów, płyt głównych, urządzeń sieciowych, sprzętu estradowego i studyjnego, telewizorów i monitorów LCD... Poza tym reszta elektroniki po uzgodnieniu :)
Pumy już nie ma :(
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 07-10-2008, 19:46   

nio ale tak jak pisaliście to jest dość łatwa sprawa? ze nawet machanik taki zwykły nie elektryk da sobie rade?
 
 
tomcio 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 1365
Skąd: RLE
Wysłany: 07-10-2008, 19:54   

Wymiana ksenonów na żarówki - oczywiście to powinna być dla niego bułka z masłem, ale zdiagnozowanie samej przetwornicy to będzie dla niego raczej próg nie do przeskoczenia. Chyba ze ma pojęcie o elektronice a ściśle o budowie przetwornic impulsowych.
_________________
Naprawa laptopów, płyt głównych, urządzeń sieciowych, sprzętu estradowego i studyjnego, telewizorów i monitorów LCD... Poza tym reszta elektroniki po uzgodnieniu :)
Pumy już nie ma :(
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 07-10-2008, 21:45   

a musi to robic? mozna je poprstu wyjąć z tego co zrozumiałam i jezdzic sobie na zwykłych swiatełkach
 
 
tomcio 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 1365
Skąd: RLE
Wysłany: 07-10-2008, 21:49   

No tak możesz i tak... Ale ja sądziłem ze chcesz je wymontować po to żeby mieć chwilowo sprawne auto, miedzyczasie je sprawdzić, ew. naprawić... lub wymienić co trzeba.
_________________
Naprawa laptopów, płyt głównych, urządzeń sieciowych, sprzętu estradowego i studyjnego, telewizorów i monitorów LCD... Poza tym reszta elektroniki po uzgodnieniu :)
Pumy już nie ma :(
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 07-10-2008, 21:56   

no to to tak, ale to juz poszukam na spokojnie jakiegos elektryka
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 07-10-2008, 22:43   

wystarczy poszperac w internecie na temat tych przetwornic ( parametry techniczne urządzenia) Mieć taki nie najdroższy multimetr ( około 100zł już są dosyć dobre mierniki tego typu ) i zrobic badanie, czyli chodzi o to ze na wejsciu przykładasz miernik na zakresie ohmomierza sprawdzasz oporność całego układu ( W tym wypadku przetwornicy ) porównujesz z danymi technicznymi doliczasz do tego tolerancję jaka jest zawarta w parametrach technicznych do tego warto jeszcze sprawdzic amperarz przy właczonym układzie ( oczywiscie inaczej sie tego nie da ). Ogólnie jakbym widział to wszystko na oczy to myślę ze bym sobie z tym poradził bo to trzeba tylko określić czy urządzenie jest sprawne czy też nie.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo