| 
		drążek kierowniczy-wymiana | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 zibi_21-1984  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1999 
                  Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 80 Skąd: Libiąż  k.Oświecimia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-01-2011, 19:21   drążek kierowniczy-wymiana
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czesc. Czy wymieniał ktoś z was drążek kierowniczy. Mam problem bo na starym drążku nie ma żadnego wyżłobienia na klucz i niewiem jak to odkręcić. Na nowym drążku jest miejsce na klucz,
 
 
 
 
  | 
             
						
				_________________ _zibi_ | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 markko  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2001 
                  Kolor Pumy: Ford Racing Blue 
                  Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 1063 Skąd: Warszawa / Piaseczno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-01-2011, 23:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | zibi_21-1984 napisał/a: | 	 		  | Czy wymieniał ktoś z was drążek kierowniczy | 	   pierwsze pytanie czy masz jakiekolwiek pojecie o tym? bo jezeli myslisz ze tylko odkręcisz i wkręcisz drugi to sie bardzo grubo mylisz... m.in trzeba liczyć obroty przy wykręcaniu i przy wkręcaniu kręcić tyle samo razy, potem obowiązkowo ustawić zbieżność. 	  | zibi_21-1984 napisał/a: | 	 		  | Mam problem bo na starym drążku nie ma żadnego wyżłobienia na klucz i niewiem jak to odkręcić | 	   to tym bardziej oddaj do fachowców... możliwe ze jest pod osłoną.
 
 
i nie wiem piszę sie oddzielnie    | 
             
						
				_________________ Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8 
 
1997 Black Panther Recaro w skórze
 
Ford Puma Futura 1.7
 
2000 Black Panther Recaro w skórze | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 zibi_21-1984  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1999 
                  Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 80 Skąd: Libiąż  k.Oświecimia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-02-2011, 18:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dobra, już zrobione, młotek i przecinak pomógł,     Jakbym nie miał pojecia to bym sie nie brał za naprawe ,a już nie jedno w pumie sam robiłem..wahacz, amory, łaczniki itp. 
 
Zaskoczyło mnie tylko to że nie było żadnego gwintu na drążku .  Ze zbieżnością też nie ma problemu i takie rzeczy też robie sam    | 
             
						
				_________________ _zibi_ | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 MKT  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-03-2011, 07:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ciekawi mnie w jaki sposób ustawiasz zbieżność samodzielnie. Podziel się wiedzą   . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tusia8510  		  
		 
         Tempus fugit...
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 sharky  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Radiant Red 
                  Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tusia8510  		  
		 
         Tempus fugit...
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-10-2012, 12:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzięki sharky , też patrzyłam tam i własnie porównując trafiłam na te monroe, które nie ukrywam interesują mnie ze względu na cenę. Tyle, że monroe to amory, a tu nagle drążki. Rozmawiałam z gościem z iparts to sam był zdziwiony, że takie części ma. Więc sama nie wiem co wybrać.
 
 
BTW czy lepiej od razu wymieniać po obu stronach ?
 
Podczas mojego posiadania pumiaka nie były wymieniane ani drążki ani końcówki jak dotąd w ogóle. | 
             
						
				_________________ https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 sharky  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Radiant Red 
                  Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-10-2012, 12:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Z reguły lepiej wymieniać parami. Nie wiem ale wydaje mi się też, że wymienia się częściej same końcówki drążków kierowniczych, które się zużywają, a drążki raczej rzadziej (np. w przypadku pokrzywienia czy coś) ale mogę się mylić. | 
             
						
				_________________ Ten, co opatentował podświetlany schowek.    http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948
 
 
Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tusia8510  		  
		 
         Tempus fugit...
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-10-2012, 12:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Kurczę mówisz... Na drążku zatem w ogóle moze być luz  ?  Wczoraj Mechanik zaczął od tego, że poruszał kołem a ono się ruszalo za bardzo tak na boki (auto było podniesione na lewarku).  Później położył się pod auto, kolega ruszał kołem a on patrzył jak tam i powiedział , że luz na drążku . | 
             
						
				_________________ https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  |