Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zagadki zdjeciowe ;)
Autor Wiadomość
cradleoffilth 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-04-2012, 18:00   Zagadki zdjeciowe ;)

Jako, ze Puma nadal mnie zaskakuje chcialem was zapytac o kilka rzeczy ktore mnie nurtuje. Pisze w HP bo nie chce zakladac kilku tematow w roznych dzialach.

1. Co to jest to cos? Jak na razie nikt nie byl mi w stanie odpowiedziec na to pytanie...



2. Co to jest? Czy to tylko u mnie? Czy kazda Puma to ma? Nic nie zmienia pstrykanie tym wlacznikiem...



3. W instrukcji bylo napisane, ze w skrzynce pod maska znajduja sie zapasowe bezpieczniki... Czy powinny one sie znajdowac wlasnie w tym miejscu zaznaczonym kolkiem? A moze gdzies indziej? U siebie ich nie widze...



4. Jeden z bezpiecznikow w kabinie wyglada jak ten na zdjeciu. Czy czyms sie rozni od pozostalych przezroczystych? Jakis specjalny jest? Czy tylko prawdopodobnie juz kiedys wymieniony? Przepalilem go przez przypadek (pozycja 13) i nie wiem czy mozna wlozyc bez klopotu inny standardowy - oczywiscie wlozylem i dziala inny ale moze ten ma jeszcze jakies magiczne wlasciwosci ;) ?

 
 
Tast 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1029
Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
Wysłany: 21-04-2012, 18:16   

1. Rezonator. Ma niby wyciszać trochę dźwięki spod maski :P .
2. Nie każda Puma to ma.. Może rozkręć osłonę kolumny kierownicy i zobacz gdzie przewody od tego biegną?
3. Nie, tam nie powinno być elementów zapasowych :P .
4. Normalny bezpiecznik, po prostu od innego producenta.
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-04-2012, 21:31   

Ad 2. To IMO samoróbka któregoś z poprzednich właścicieli. Nie wiadomo co autor miał na myśli.

Resztę wyjaśnił Tast.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
zygiboos 
Obecnie: ST220 i Cougar


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 401
Skąd: skądinąd
Wysłany: 24-03-2013, 14:53   

Ad 2. Zazwyczaj w takim miejscu robi się albo dodatkowy włącznik wiatraka chłodnicy albo wyłącznik ABS / ARS. Ale studiując tematy na forum doszedłem do wniosku, że może być to też włącznik guzika klapy aby działała także przy włączonym silniku ewentualnie włącznik świateł do jazdy dziennej (które poprzedni właściciel zabrał ze sobą, a nie miał pomysłu jak je zrobić żeby włączały się z automatu). Nic innego to raczej nie będzie.

Ad 3. Zapewne jak wyjechała Twoja Puma z salonu miała tam ze 2 bezpieczniki zapasowe i szczypce to wyciągania... ale po parunastu latach nie spodziewał bym się ich tam :)
_________________

Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6
 
 
zygiboos 
Obecnie: ST220 i Cougar


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 401
Skąd: skądinąd
Wysłany: 24-03-2013, 21:43   

Specjalnie odgrzebałem, sam miałem taki problem z guziczkiem w pumie i temat wydał mi się słabo wyczerpany. Czasem szukam na googlu odpowiedzi i trafiam na taki temat gdzie odpowiedź jest mocno pobieżna (np. tu jest tylko info, że ten przełącznik to może być cokolwiek). A tak kolejna osoba będzie już miała jakiś trop. No i co za tym idzie spodoba się tej osobie nasze forum.
_________________

Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6
 
 
cradleoffilth 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-03-2013, 21:45   

Juz doszedlem do czego ten przelacznik jest :) .

Przy standardowym problemie z plytka sterujaca ogrzewaniem, ktos znalazl sposob, ze za pomoca tego przelacznika zmienia sie na cieplo/zimno.

Po naprawieniu plytki, na jednym z ustawien sterowanie ogrzewaniem dziala normalnie a przy drugim ustawieniu zawsze leci zimne powietrze. Dzieki temu, nawet jesli w trasie zepsuje mi sie ogrzewanie i nagle zacznie buchac zar z kratek, zawsze moge wykorzystac tajemniczy przelacznik :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo