Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 23:38
Ogrzewanie
Autor Wiadomość
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-10-2010, 14:54   

Tomko, według mnie to jest problem z zaworem nagrzewnicy. miałem podobnie tzn. zaczynało grzać po przegazowaniu. po prostu zawór się przycina. ja swój zmieniłem na nowy a stary rozebrałem na części. w środku był cały zabrudzony. wyczyściłem wszystko dokładnie i nie próbowałem ale podejrzewam, że pewnie będzie działał. jakiś zamiennik kosztuje 60 pln więc jeśli nie chcesz się z tym bawić to do sklepu i wymiana. pozdrawiam
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
Tomko 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Józefów
Wysłany: 10-10-2010, 00:51   

Ok, dzięki za sugestie nie pozostaje mi nic innego jak wymienić po raz kolejny ten zawór. Pozdrawiam
 
 
Misiek1976 
Czarna Wyścigówka


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 28-11-2010, 10:09   

Witam wszystkich forumowiczów marznących w swych wyścigówkach.po przeczytaniu waszych postów mam pytanie odnośnie tego ogrzewania właśnie.a mianowicie.czy jest ktoś z was wstanie powiedzieć,określić w minutach ile musi upłynąć czasu od uruchomienia silnika i włączenia ogrze.aby leciało do kabiny miłe ciepłe powietrze?
powiem może dlaczego zadaję to petanko.2 miesiące temu wyautowałem z wyścigówki mej ukochanej elektrozawór gdyż jego żywot dobiegł niestety do mety.na obecną chwilę oba końce przewodów połączyłem metalowymi rurkami aby obieg był szczelny prawda no i mimo braku zaworu me szczęście nie marzło w zimowe dni.ot taki mój pomysł(wujek dobra rada :grin: )i oczywiście ciepełko w środku jest brak tylko regulacji ciepło/zimno(w tym zimowym okresie no problemo :grin: )lecz kiedy zapytałem swą Dusię czy spostrzegła jakieś usterki w swym pojeździe stwierdziła,że dłogo się rozgrzewa.no ja tego stwierdzić nie mogę bo tą wyścigówką poruszam sie b.sporadycznie i nie zwracam uwagi wtedy na grzanie tylko w jakim czasie osiągam jakie prędkości :grin: (wiecie 125 kucyków musi się od czasu do czasu popaść :razz: )a moja oblubienica jak to kobieta jeździ nie za szybko :smile: (i oby tak dalej)więc pytam was jako bardziej doświadczonych użytkowników tych pięknych samochodów jakimi jeździcie jak to właśnie wygląda u was.wasze spostrzeżenia pomogą mi stwierdzić czy mam problem czy to normalka.z tytułu,ze jestem osobistym mechanikiem mej ukochanej Żony chciałbym rozwiać jej wątpliwości ewentualnie naprawić usterkę aby w jej pięknych niebieskich oczkach przybyło mi trochę punktów :grin:
czekam na wasze podpowiedzi
_________________
Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
 
 
 
kolargol 


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 521
Skąd: Radom
Wysłany: 28-11-2010, 12:53   

wątpię czy da się to jednoznacznie określić....zależy czy auto garażowane czy nie, jaka temp. na zewnątrz, jak kto jeździ itd...
_________________
 
 
 
Misiek1976 
Czarna Wyścigówka


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 28-11-2010, 14:05   

parkuje niestety pod blokiem temp.taka jak jest teraz aktualnie czyli jakieś -3,4 st.a jeździ kobieta każdy wie jak kobiety jeżdżą
_________________
Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
 
 
 
maalenka 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 28 Gru 2009
Posty: 491
Skąd: lbn
Wysłany: 05-12-2010, 21:34   

u mnie z kolei problem jest chyba jeszcze inny.. szyby sa konkretnie zamarzniete... powietrze z nawiewu leci lodowate nawet na rozgrzanym silniku, elektrozawor to chyba nie jest bo jak moj wojek popukal w zawor zaczelo leciec cieple powietrze ale niestety na chwile tylko po czym znowu zaczelo leciec zimne... o co tu moze chodzic :neutral: ?
_________________
"Zaopiekuj się mną...-wydyszała chora Pumi, kiedy zobaczyłyśmy się po raz pierwszy...

Pumkowe(i nie tylko) http://www.fotosik.pl/moje_zdjecia-1.html
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-12-2010, 23:04   

maalenka, troche logiki, skoro popukał w zawór i na chwile zaczęło lecieć ciepłe to chyba wskazuje na to, że to on jest winny a nie cos innego.

A tak poza tym kto to jest wójek?
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
kolargol 


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 521
Skąd: Radom
Wysłany: 06-12-2010, 10:55   

czyli elektrozawór się zacina...można spróbować go przeczyścić
_________________
 
 
 
maalenka 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 28 Gru 2009
Posty: 491
Skąd: lbn
Wysłany: 06-12-2010, 18:37   

w jaki sposob..? wyjac i te otworki poprzeczyszczac? czy to jedyna mozliwa opcja mojego nie grzania?
_________________
"Zaopiekuj się mną...-wydyszała chora Pumi, kiedy zobaczyłyśmy się po raz pierwszy...

Pumkowe(i nie tylko) http://www.fotosik.pl/moje_zdjecia-1.html
 
 
kolargol 


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 521
Skąd: Radom
Wysłany: 07-12-2010, 11:48   

trzeba wyjąć cały elektrozawór i rozebrać...jest to opisane w którymś temacie nawet ze zdjęciami
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo