Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - brak ręcznego 
						
												 toxic - 11-12-2013, 23:13 Temat postu: brak ręcznego Czy ktoś może spotkał się z takimi objawami pacjenta. Wymienione zostały bębny, samo regulatory, szczęki, linki od ręcznego, łożyska, a ręcznego brak. Linka naturalnie naciągnięta, śrubką znajdującą się pod osłoną dźwigni ręcznego. Normalnie magia.
												 Dukes - 12-12-2013, 00:11
  A przed założeniem bębna rozkręciłeś samoregulatory tak żeby bęben wchodził prawie na styk?
												 Anonymous - 12-12-2013, 17:43
  samoregulatory są tylko z nazwy    ściągałem bębny dwa razy i regulowałem aby ręczny łapał obydwa koła w miarę równo
												 toxic - 12-12-2013, 18:33
  A jak ustawić te samo regulatory, tą zapadką z ząbkami.
												 Dukes - 12-12-2013, 18:56
  Nie grzebałem jeszcze przy ręcznym w Pumie (w samych bębnach), ale praktycznie w każdym aucie z bębnami lub tarczobębnami z tyłu reguluje się to w ten sposób, że należy rozkręcać "śrubę" zaznaczoną na zdjęciu. 
 
 
  
 
 
Wiele aut z łożyskiem wbudowanym w piastę ma w bębnie gumową zaślepkę lub reguluje się to poprzez otwór po śrubie koła, ustawia się po prostu bęben w odpowiedniej pozycji, zaciąga ręczny i śrubokrętem rozkręca się ten nastawnik tak długo aż koło się zablokuje  
												 wiertło - 12-12-2013, 20:23
  A jeżeli to jest taki typ samoreguratora ?? są dwa rodzaje w pumach na to wychodzi. 
 
 
[ Dodano: 12-12-2013, 20:25 ]
 
to jak regulować przy takim typie żeby było ok??
												 toxic - 12-12-2013, 20:25
  U mnie to wygląda raczej tak http://www.ford-esklep.pl...--FO-94965/2315  i niema tam chyba żadnej śrubki.
 
 
 
[ Dodano: 12-12-2013, 20:38 ]
 
wiertło  Przy cbr nie ma takich problemów   
												 Dukes - 12-12-2013, 20:53
  W Pumie były montowane dwa rodzaje hamulców, przednich jak i tylnych. Na zdjęciu jest przedstawiony układ hamulcowy z Pum od 2/2000, toxic masz wpisane w profilu rocznik 2000 więc myślałem, że będzie się to zgadzać z Twoim autem.
												 wiertło - 12-12-2013, 20:57
  toxic, a no z cbr nie ma żadnych problemów   
												 toxic - 12-12-2013, 20:59
  no w dowodzie też jest 2000     
 
 
[ Dodano: 12-12-2013, 21:00 ]
 
Oprócz napinacza rozrządu   
												 Dukes - 12-12-2013, 21:04
  toxic, wejdź na tą stronę:
 
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
 
Kliknij na "Pojazd", wpisz numer VIN i dowiesz się kiedy dokładnie wyprodukowano Twoją Pumkę   
 
 
Doczytałem się ważnej rzeczy z tymi hamulcami montowanymi w Pumach do 1/2000 roku. Mianowicie przed naciąganiem linki należy ją zluzować, odpalić auto i kilkanaście razy nadusić na pedał hamulca aż ząbki w samoregulatorach się ustawią i dopiero wtedy naciągać linkę.
												 toxic - 14-12-2013, 13:24
  No i zrobiłem tak jak napisał dukes ale sukces tylko połowiczny, tzn. trzyma tylko jedno koło a drugie prawie wcale.
												 wiertło - 14-12-2013, 13:49
  ja u siebie też nie mogę z tym dojść a dokładnie lewy bęben jest zimny a prawy się grzeje i piszczy. Oprócz sprężyn i samoreguratorów wszystko nowe. Nie wymieniałem tych części bo są ok.
												 daro85 - 14-12-2013, 13:54
  Miałem to samo. jedno koło trzymało a drugie nie. Zostawiłem auto na parę godzin u mojego mechanika. przeczyścił mechanizm, nasmarował i chodzi teraz, jak by dopiero z fabryki wyjechała.
												 toxic - 14-12-2013, 16:24
  I znowu nie mam ręcznego  
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |