| 
		brak ręcznego | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 toxic  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Harbutowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-12-2013, 23:13   brak ręcznego
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czy ktoś może spotkał się z takimi objawami pacjenta. Wymienione zostały bębny, samo regulatory, szczęki, linki od ręcznego, łożyska, a ręcznego brak. Linka naturalnie naciągnięta, śrubką znajdującą się pod osłoną dźwigni ręcznego. Normalnie magia. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Gaydek 12-12-2013, 09:38, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Dukes  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Kolor Pumy: State Blue 
                  Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-12-2013, 00:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A przed założeniem bębna rozkręciłeś samoregulatory tak żeby bęben wchodził prawie na styk? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 deejay [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-12-2013, 17:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               samoregulatory są tylko z nazwy    ściągałem bębny dwa razy i regulowałem aby ręczny łapał obydwa koła w miarę równo | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 toxic  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Harbutowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-12-2013, 18:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A jak ustawić te samo regulatory, tą zapadką z ząbkami. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Dukes  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Kolor Pumy: State Blue 
                  Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-12-2013, 18:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie grzebałem jeszcze przy ręcznym w Pumie (w samych bębnach), ale praktycznie w każdym aucie z bębnami lub tarczobębnami z tyłu reguluje się to w ten sposób, że należy rozkręcać "śrubę" zaznaczoną na zdjęciu. 
 
 
  
 
 
Wiele aut z łożyskiem wbudowanym w piastę ma w bębnie gumową zaślepkę lub reguluje się to poprzez otwór po śrubie koła, ustawia się po prostu bęben w odpowiedniej pozycji, zaciąga ręczny i śrubokrętem rozkręca się ten nastawnik tak długo aż koło się zablokuje    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wiertło  		  
		 
          
  
                  Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 162 Skąd: Janikowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-12-2013, 20:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A jeżeli to jest taki typ samoreguratora ?? są dwa rodzaje w pumach na to wychodzi. 
 
 
[ Dodano: 12-12-2013, 20:25 ]
 
to jak regulować przy takim typie żeby było ok??	 
	 
	
	
	
	
		
	
		t_20090429020_143.jpg
  | 
	 
	
		  | 
	 
	
		| Plik ściągnięto 87 raz(y) 32,49 KB | 
	 
	 
	 
	
		
 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 toxic  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Harbutowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-12-2013, 20:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               U mnie to wygląda raczej tak http://www.ford-esklep.pl...--FO-94965/2315  i niema tam chyba żadnej śrubki.
 
 
 
[ Dodano: 12-12-2013, 20:38 ]
 
wiertło  Przy cbr nie ma takich problemów     | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez toxic 12-12-2013, 21:25, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Dukes  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Kolor Pumy: State Blue 
                  Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-12-2013, 20:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | W Pumie były montowane dwa rodzaje hamulców, przednich jak i tylnych. Na zdjęciu jest przedstawiony układ hamulcowy z Pum od 2/2000, toxic masz wpisane w profilu rocznik 2000 więc myślałem, że będzie się to zgadzać z Twoim autem. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wiertło  		  
		 
          
  
                  Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 162 Skąd: Janikowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-12-2013, 20:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               toxic, a no z cbr nie ma żadnych problemów     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 toxic  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Harbutowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-12-2013, 20:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no w dowodzie też jest 2000     
 
 
[ Dodano: 12-12-2013, 21:00 ]
 
Oprócz napinacza rozrządu     | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez toxic 12-12-2013, 21:04, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Dukes  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Kolor Pumy: State Blue 
                  Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-12-2013, 21:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               toxic, wejdź na tą stronę:
 
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
 
Kliknij na "Pojazd", wpisz numer VIN i dowiesz się kiedy dokładnie wyprodukowano Twoją Pumkę   
 
 
Doczytałem się ważnej rzeczy z tymi hamulcami montowanymi w Pumach do 1/2000 roku. Mianowicie przed naciąganiem linki należy ją zluzować, odpalić auto i kilkanaście razy nadusić na pedał hamulca aż ząbki w samoregulatorach się ustawią i dopiero wtedy naciągać linkę. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Dukes 12-12-2013, 21:09, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 toxic  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Harbutowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-12-2013, 13:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No i zrobiłem tak jak napisał dukes ale sukces tylko połowiczny, tzn. trzyma tylko jedno koło a drugie prawie wcale. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wiertło  		  
		 
          
  
                  Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 162 Skąd: Janikowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-12-2013, 13:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja u siebie też nie mogę z tym dojść a dokładnie lewy bęben jest zimny a prawy się grzeje i piszczy. Oprócz sprężyn i samoreguratorów wszystko nowe. Nie wymieniałem tych części bo są ok. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 daro85  		  
		 
         Fanatyk Forda Pumy
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 153 Skąd: Sucha Beskidzka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-12-2013, 13:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Miałem to samo. jedno koło trzymało a drugie nie. Zostawiłem auto na parę godzin u mojego mechanika. przeczyścił mechanizm, nasmarował i chodzi teraz, jak by dopiero z fabryki wyjechała. | 
             
						
				_________________ Auto jest jak prostytutka, bo często się p......li | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 toxic  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Harbutowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-12-2013, 16:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               I znowu nie mam ręcznego    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |