Przesunięty przez: Gaydek 06-02-2013, 23:59		 | 
	
			Sposób na parujące reflektory przednie | 
   
   
	
		 
		
			
				| Czy uważasz ten i podobne post za użyteczne? | 
			 
			
				
					
												
							| Nie, post zaśmieca forum, autor pisze, aby pisać | 
							
								
							 | 
							 6%  | 
							[ 2 ] | 
						 
												
							| Nie, przecież można znależć rozwiązania problemów w innych działach | 
							
								
							 | 
							 6%  | 
							[ 2 ] | 
						 
												
							| Raczej tak, może komuś kiedyś przyda się | 
							
								
							 | 
							 22%  | 
							[ 7 ] | 
						 
												
							| Tak, na pewno przyda się | 
							
								
							 | 
							 64%  | 
							[ 20 ] | 
						 
											 
				 | 
			 
			   
				| Głosowań: 31 | 
			   
			   
				| Wszystkich Głosów: 31 | 
			   
			   
				 | 
			   
			   
				 | 
			   
		 
		 
	 | 
 
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 trojan6  		  
		 
         Alfa Romeo GT 1.8TS
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-09-2012, 22:29   Sposób na parujące reflektory przednie
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Oto mój sposób na pozbycie się parujących reflektorów przednich.
 
 
Na początek okleiłem łączenia elementów reflekotra silikonem, tak aby stał się ona na 100% hermetyczny. Z 15-letnim reflektorem różnie może to być. Zdjęcia podglądowe, jeszcze reflektory są bez silikonu. Czerwoną kreską zaznaczone są miejsca łączeń, które zalecam okleić.
 
 
   
 
 
Następnie dorobiłem brakujące rurki odpowietrzające reflektory z cienkiego szlaucha ogrodniczego w dwóch wariantach.
 
 
    Wariant 1. - Jedna końcówka szlaucha do reflektora, druga wlotem do ziemi, nie przykręcana niczym. Siedzi tylko w "fabrycznych obejmach".
 
 
 
 
 
 
 
 
   Wariant 2. - Jedna końcówka do reflektora, druga wlotem skierowana do plastikowej kratki, nad dolnym czarnym plastikiem zderzaka. Przy końcówce rurki zrobiłem dziurkę w środku na śrubę i skręciłem tak aby wlot powietrza do rurki był niewielki oraz ze względu na możliwość wpadnięcia owadów. Rurka przykręcona do auta w "jakiś wolny fabryczny otwór". Raczej nie polecam tego wariantu....
 
 
 
 
 
Rurkę do reflektora wpychamy na taką plastikową wypustkę z otworem w miejscu zaznaczonym czerwonym kółeczkiem. Jeżeli średnica rurki, szlaucha czy tam czego jest zbyt duża można wypustkę okręcić kilka razy izolacją.
 
 
 
 
 
 
Następnie umyłem auto z wszystkich much, wody nie żałowałem.
 
Wieczorem , kiedy temperatura spadła przyjrzałem się, czy przednie reflektory nie są zaparowane. Zero zaparowania. 
 
 
Mam nadzieję, że ten post przyda się na ogólnodostępnym dziale. | 
             
						
				_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez trojan6 12-09-2012, 06:47, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 BuLaS  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Kolor Pumy: Jewel Green 
                  Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 206 Skąd: Rawicz 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pietia  		  
		 
         Umća Pumcia :D
  
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Jewel Green 
                  Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-02-2013, 21:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a zrobiles to co napisal trojan6, ? | 
             
						
				_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 BuLaS  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Kolor Pumy: Jewel Green 
                  Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 206 Skąd: Rawicz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-02-2013, 21:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak narazie nie mam w planach jak się fest ociepli zabrać konkretnie za moją furę i zbieram pomocne info na moje problemy     | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pietia  		  
		 
         Umća Pumcia :D
  
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Jewel Green 
                  Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-02-2013, 21:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | BuLaS, to napewno Ci pomoze, ja cos takiego robilem w Ibizie u Mamuski i pomoglo w 100% teraz Puma czeka na taki zabieg ale to dopiero jak kupie xenony i wypoleruje klosze | 
             
						
				_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pawcioss  		  
		 
         live for drive
  
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-02-2013, 14:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jakie fi tego wężyka potrzebne? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 deejay [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-02-2013, 15:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | te wężyki powinny tam być oryginalnie, chyba że ktoś się nimi zaopiekował w Twoim wypadku | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Sprinter  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 22 Sie 2012 Posty: 10 Skąd: Częstochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-02-2013, 21:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dokładnie. Ja u siebie mam oryginalnie takie wężyki. Reflektory nie parują | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pawcioss  		  
		 
         live for drive
  
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-02-2013, 14:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | no ale czasem jest tak ze ktos nie ma i pytanie jakiej srednicy potrzebny będzie ten wężyk | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  |