Przesunięty przez: Gaydek 27-12-2006, 00:41		 | 
	
			Stożek w Pumie | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Hadzi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-02-2014, 09:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | rapart napisał/a: | 	 		  | chwalić się gruzowatym Coltem z 92 roku | 	  
 
Nie przesadzaj         
 
 	  | rapart napisał/a: | 	 		  |  Idziesz z dolotem w dół | 	  
 
Czyli by stożek był np bliżej dołu zderzaka/ziemi i tym samym dłuższe rury wstawić? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rapart  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-02-2014, 10:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dokładnie - idziesz w dól i szukasz miejsca, gdzie nie będzie wody, ani gorącego powietrza od wentylatora chłodnicy. Wada? Kolega w MX-6 przesadził z wysokością, najechał na kałużę i korby postanowiły opuścić silnik   
 
 
Przykłady w Pumie:
 
 
 
 
 
 
Ten pierwszy wygląda pięknie, na pewno dobrze gada i może nawet coś daje. Usiądę do tego kiedyś.
 
 
I jeszcze dźwięk mojego byłego auta z CAI:
 
http://www.youtube.com/watch?v=-fo8fCbuiqs | 
             
						
				_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
 
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
 
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hadzi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-02-2014, 10:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Widzę, że przepływka zostaje w tym samym miejscu.
 
Dzieki rapart, , pomyśle nad tym rozwiązaniem    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rapart  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-02-2014, 10:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Przepływomierz niestety jest przeważnie najsłabszym ogniwem dolotu, wąskim gardłem i tylko konwersja MAF na MAP może to wyeliminować. Tym bym się jednak w ogóle nie martwił i ewentualnie przedłużył same kable, żeby go przesunąć/ukryć. Ewentualnie, jeśli komuś jego wygląd przeszkadza. | 
             
						
				_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
 
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
 
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hadzi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-02-2014, 10:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | czyli nie ma znaczenia w którym miejscu sie będzie on znajdował? czy zaraz za stozkiem, czy w połowie dolotu? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rapart  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-02-2014, 15:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Z elektrycznego punktu widzenia nie powinno mieć to znaczenia, a jak to wpłynie na "zjawiska falowe" i inne bajery dziejące się w dolocie nie mam pojęcia. Przesuwałem przepływkę u siebie (dalej od przepustnicy) i wszystko działa prawidłowo. | 
             
						
				_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
 
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
 
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hadzi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-02-2014, 15:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ok, dzieki. Będziemy montować (chyba latem) stożek, to pomysle nad tym dolotem ktory tak zachwalasz       | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 deejay [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hadzi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-02-2014, 09:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               K&N jak w tym pierwszym filmiku  to miałem takiego samego w mojej ex    Dzwięk był miodzio, przez tydzień jeżdząc do pracy (25km w jedna stronę) nie włączałem radia    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Gaydek  		  
		 
         admin
  
  
                  Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-02-2014, 10:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Do kompletu polecam 4-2-1 i n-grupowy wydech   . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 adrianus  		  
		 
          
  
                  Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 678 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-02-2014, 20:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Heh, a ja właśnie zamontowalem swój stary zestaw K&N i cieszy tak samo jak 6 lat temu. Zostawiłem sobie go na półce w spadku po swojej ex i teraz jest jak znalazł. Jedną wadę maja te nasze stożki -zaje...e zwiększają spalanie w moim przypadku.. ale fun jest fun     | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kryniooo  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 60 Skąd: Włocławek 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-04-2015, 22:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               od kiedy kupiłem pume chciałem jej wpakować pod maskę stożek (estetyka i akustyka kusi mnie niesamowicie) ale po przeczytaniu tego działu mam więcej pytań niż odpowiedzi. W jednym miejscu pisze że na stożku pali mnie, kawałek dalej że więcej. Ogólnie polecana na niskie obroty jest wkładka, z drugiej strony mówicie że różnice są ciężkie do zauważenia nawet na hamowni. Zwykły filtr/ wkładka / stożek    jakbyście mogli usystematyzować szybko plusy i minusy tych rozwiązań to było by super     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kozii [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kryniooo  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 60 Skąd: Włocławek 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-04-2015, 20:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               kozii, to spalanie jest wysokie z racji tego filtra czy raczej ciężkiej nogi    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 liptoneq  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 67 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-04-2015, 01:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               To 15 litrów to chyba jakiś żarcik ;P mam taki sam stożek i mi pali 8/9 po miescie ewentualnie ok 11 gazu    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |