| 
		Pilot do centralnego zamka | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Kania  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.6 
                  Rok prod. Pumy: 2001 
                  Kolor Pumy: Amparo Blue 
                  Dołączyła: 04 Lip 2014 Posty: 199 Skąd: Siemianowice Śląskie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-01-2015, 11:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               [Regflash mogę prosić o PW jak zakładałeś wszystko? Chyba czeka mnie wymiana zamków to przy okazji walnę sobie od razu pilota bo latanie z kluczem do drzwi nie jest wygodne. Alarmu nie potrzebuję bo w ciągu ćwierćwiecza na dzielnicy ukradli raz samochód i było to 20-letnie Cinquecento   
 
 
Odpowiedź Opoyi taka pro <3 | 
             
						
				_________________ Śląska grupo łączmy się! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wiertło  		  
		 
          
  
                  Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 162 Skąd: Janikowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-01-2015, 11:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeżeli nie ma reakcji na żaden zamek to może być moduł komfortu (centralnego zamka) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 regflash  		  
		 
         REG IB69
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 22 Skąd: Regen 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-01-2015, 12:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | WieSiu, Przed zalozeniem, podlaczylem prowizorycznie i wszystko dzialalo poprawnie, lacznie z bagaznikiem (sprawdzalem). Po odpieciu centalki tez nic sie nie zmienia.  Wiec z zasilaniem tez nic wspolnego to mie ma. Dlaczego upieracie sie tak przy tym podwojnym ryglowaniu? Moja puma ma fabryczny centralny zamek, tyle tylko ze bez pilota, a czy ma podwojne czy potrojne ryglowanie nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia. Innymi slowy: nie dziala fabryczna centralny zamek. ma toto centralke, czy funkcjonuje na dwoch masterach w drzwiach? Jest do tego gdzies jakis schemat? Przywrocilem na razie stan pierwotny, fabryczny central znow dziala, winny byl bezpiecznik nr. 8. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 WieSiu  		  
		 
          
                  Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-01-2015, 12:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A właśnie ze ma znaczenie! Tak to jest jak się podłącza strownik centalnego prowizorycznie,duża szansa że spali bezpiecznik. A do czasu aż nie udzielisz informacji czy masz podwójny a może nawet poczworny rygiel to nikt ci tu nie pomoże ze schematami,bo w zależności od tego czy jest czy nie ma są różne schematy, jaki ty do nas tacy my do ciebie.  Więc skoro tobie się nie chce to nam się też nie chce. Będziesz musiał uprawiać swoje druciarstwo sam licząc że nie sfajnczysz auta (oby tylko swoje).
 
 
A za takie przeróbki w Niemczech nie mając odpowiedniej wiedzy i wykształcenia to powinni Ci mandacik wlepic    oddaj auto do elektryka niech to porządnie zrobi | 
             
						
				_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
 
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
 
Był: Puma 1.7 1997
 
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
 
http://www.monit.com.pl/
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 regflash  		  
		 
         REG IB69
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 22 Skąd: Regen 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-01-2015, 19:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Co Ty wiesz o mandacikach... ( i o moim wykrztalceniu)     
 
Dobra, jak stwierdzic ile mam tych rygli?
 
Najpawdopodobniej mam tylko jeden bo w prawym slupku nie ma modulu. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 WieSiu  		  
		 
          
                  Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-01-2015, 12:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wiem tyle że nie jesteś elektronikiem/elektrykiem  bo byś tu pytań nie zadawał   
 
 
A podwójny rygiel sprawdzisz przekrecajac kluczyk w pozycję otwarta,potem w pozycję zamknięta i przytrzymujesz w tej pozycji 2 sekundy (chyba tak to działało,jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi albo proponuję zajrzeć do instrukcji pumy).
 
 
Jak nie masz centralki i podwonego rygla to dwa silowniki są master połączone ze sobą 4 kablami, aby sterować centralnyn należy podać plus na dwa z tych 4 kabli (jeden otwiera,drugi zamyka) | 
             
						
				_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
 
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
 
Był: Puma 1.7 1997
 
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
 
http://www.monit.com.pl/
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 regflash  		  
		 
         REG IB69
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 22 Skąd: Regen 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-01-2015, 20:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | WieSiu napisał/a: | 	 		  Wiem tyle że nie jesteś elektronikiem/elektrykiem  bo byś tu pytań nie zadawał      
 
 | 	  
 
 
I dokladnie tu sie chlopie mylisz     
 
 
zamek otworz - bialo-fioletowy (ewtl. szaro-czerwony, w zaleznosci od rocznika)
 
zamek zamknij - zolto-czarny (bialo-czerwony)
 
 
 
kierunkowskaz lewy - niebiesko-czerwony
 
kierunkowskaz prawy - niebieski | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  |