| 
		Hamulce tarczowe z tyłu | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Mr.Maya  		  
		 
         Kamikaze Driver
  
  
                  Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-06-2010, 05:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A co zrobiles z przednimi wymieniales je na wieksze. Bo mija sie z celem wymiana z tylu na tarcze jesli na przedniej osi nie znajda sie wieksze tarcze. Zly rozklad sil hamowania. | 
             
						
				_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Gaydek  		  
		 
         admin
  
  
                  Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-06-2010, 17:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dokładnie. Na szczęście łatwiej jest wymienić przednie hamulce na większe (np. z Fiesty ST) niż przerobić tył. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 slawek535  		  
		 
         RBR+g27+TV51"
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-02-2014, 22:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Odświeżam temat, czy ktoś coś próbował z tarczami z tyłu ? | 
             
						
				_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rapart  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-02-2014, 08:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tylko teoretycznie tył nie odpowiada w dużej mierze za hamowanie, a za stabilizację podczas pracy przodu. To właśnie przód jest najważniejszy, a tył jest tylko dodatkiem. Jeśli z przodu ktoś zmieni zestaw na 300 mm i więcej, to robienie tyłu ma sens, ale przy seryjnym przodzie? Moim zdaniem bez sensu, chyba, że komuś zależy na wyglądzie... Wiem, znowu nie Puma, ale tok myślenia jest identyczny - w Colcie z tyłu mam bębny, a na przodzie tarcze 282mm z zaciskami 2-tłoczkowymi z EVO III i zestaw pracuje po prostu idealnie    Przód jest najważniejszy, rozmiar ma znaczenie - tutaj powinna się skupić cała uwaga. | 
             
						
				_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
 
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
 
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Gaydek  		  
		 
         admin
  
  
                  Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-02-2014, 10:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja - jak wiadomo - poprzestałem na wymianie przodu (mam zestaw z Fiesty ST150 + stalowy oplot + DOT 5.1). Tyłu nie ruszam, bo moim zdaniem nie trzeba. Przód hamuje. Zdaje się, że w UK też nie ma wielkiego ciśnienia na wymianę bębnów na tarcze. Ale jak komuś bardzo zależy, to niech przeciera szlaki i walczy z ABSem   . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 slawek535  		  
		 
         RBR+g27+TV51"
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-02-2014, 15:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dzięki panowie na odpowiedz    Gaydek, też mam taki zamiar, ale sam wiesz jak trudno jest dostać taki zestaw    jak by ktoś coś wiedział, o fieście na szrocie, albo po prostu o samych zaciskach, i dał znać to był bym wdzięczny    | 
             
						
				_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rafalski69  		  
		 
         1.4 i 1.7
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1999 
                  Kolor Pumy: Pacific Green 
                  Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-02-2014, 16:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               slawek535, Były ostatnio na allegro zaciski kompletne za 250zł    Chyba nawet od tego samego gościa co ja mam. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hadzi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-02-2014, 16:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               slawek535, dogadaj się z facetem odnosnie ceny. Mi powiedział ze 500zł za zaciski, jarzma p/l ale postaraj sie zbić z ceny. Ja narazie z pewnych powodów musze sie wstrzymac z zakupem.
 
http://allegro.pl/zwrotni...3930768927.html | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 slawek535  		  
		 
         RBR+g27+TV51"
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-02-2014, 18:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dzięki        | 
             
						
				_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ziomek202  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.6 
                  Rok prod. Pumy: 2001 
                  Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 2 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-11-2016, 17:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a co ze swapem  z forda focusa MK1 piasta i reszta gratów  i fiesta ST MK6  czy sama piasta z osprzętem czy można kompletna belkę wsadzić   ?? i co z korektorem siły hamownia  ?  czy trzeba wymienić cale serwo pompy hamulcowej  ??  nikt nic nie pisze konkretnie tylko tyle co znajda info w google    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Venom_4x4  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 05 Sty 2016 Posty: 174 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-11-2016, 21:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               w wakacje podam ci konkrety    | 
             
						
				_________________ Nie bierz życia na serio - i tak nie wyjdziesz z niego żywy. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |