Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 19:13		 | 
	
			Obroty silnika | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 ksolk  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 357 Skąd: Olkusz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-12-2004, 17:32   Obroty silnika
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Przy jeżdzie powyżej 120,130km i wrzuceniu samochodu na luz obroty nie spadają poniżej ok. 1300 Co to moze być??? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 czarny  		  
		 
         my precious
  
  
                  Rok prod. Pumy: 1999 
                  Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-12-2004, 17:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               wieszz co ostatnio też oglądałem obroty pumci i generalnie mialem jakieś zastrzezenia ..
 
zmieniales rozrząd ? jak tak to kiedy ?
 
i wieszz co jak zrzucasz na luz to daj obrotom więcej czasu z 1300 nawet do 10 sekund i zobacz czy wtedny tez nie opadną ... | 
             
						
				_________________ powered by 215/40/17 Potenza | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ksolk  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 357 Skąd: Olkusz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-12-2004, 19:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | obroty nie spadną do czasu jak predkosc nie spadnie ponizej ok 100 (rozrząd nie zmieniany,zmiana za 10000 km) jezeli to oznaka rozrzadu to mowcie bo pierd.... i tyle a tak zdaze wymienic | 
             
						
				_________________ Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 czarny  		  
		 
         my precious
  
  
                  Rok prod. Pumy: 1999 
                  Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-12-2004, 17:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dobraaaa mam odpowiedz ...
 
prowadzilem tygodniowe obserwacje i jest tak ...
 
 
jade 140 zrzuce na looz obroty około 1200-1300 bez zmian
 
ponizej stówy obroty około 1100 bez zmian nawet przy 10km/h
 
dopiero jak staje po chwili spadają na 900
 
 
P.S 
 
dopiero wymieniałem rozrząd
 
pozdr.. | 
             
						
				_________________ powered by 215/40/17 Potenza | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ksolk  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 357 Skąd: Olkusz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-12-2004, 15:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | nic nie rozumie! Moze dziala jeszcze alkohol! wiec to rozrząd??? | 
             
						
				_________________ Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 czarny  		  
		 
         my precious
  
  
                  Rok prod. Pumy: 1999 
                  Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-12-2004, 11:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ja też nie rozumiem i nie wiem czy to normalne i zdrowe i czy tak powinno być ...
 
mam nadzieje że tak może ktoś jeszcze sprawdzi jak to wygląda u niego ... | 
             
						
				_________________ powered by 215/40/17 Potenza | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Jachu  		  
		 
         V-ce Prezes
  
  
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 21 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-12-2004, 11:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja sadze ,ze musisz po prostu doładować akumulator , przeczyscic przewody tkz kleme i wtedy mozesz sprawdzic , jak bedziesz mial nadal problemy to moze byc rozrzad. 
 
Ps Sprawdz ile masz płynu w akumulatorze. 
 
Ja tez mialem problemy w obrotami i po tym zabiegu(ładowanie aku.) nie mam    ,a wymienialem rozrzad | 
             
						
				_________________ - > Jovo wskazaĹ droge    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 czarny  		  
		 
         my precious
  
  
                  Rok prod. Pumy: 1999 
                  Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-12-2004, 12:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hmmmm a co może mieć wspólnego z obrotami akumulator ??     | 
             
						
				_________________ powered by 215/40/17 Potenza | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ksolk  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 357 Skąd: Olkusz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-12-2004, 14:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | no moze miec poniewaz jest niedoladowany i sa zwiekszone obroty bo pracuje alternator i go doladowywuje.A jezeli chodzi o moj akumulator to jest on bezobsługowy ma 7 lat i idzie do kosza! | 
             
						
				_________________ Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Boogie  		  
		 
         adm
  
  
                  Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 2370 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-12-2004, 18:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sprawdzalem u mnie, przy 90km/h obroty na luzie 1000, przy 130 okolo 1200 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 czarny  		  
		 
         my precious
  
  
                  Rok prod. Pumy: 1999 
                  Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-12-2004, 13:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dzięki Boogie      to cieszy mnie ten fakt bo znaczy ze wszystko w porządku | 
             
						
				_________________ powered by 215/40/17 Potenza | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dagusia  		  
		 
          
  
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Dołączyła: 29 Gru 2004 Posty: 6 Skąd: Małopolska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-01-2005, 12:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a u mnie w pumce problem, bo nie dosc ze obroty na luzie w czasie jazdy nie spadaja ponizej 1600 to jeszcze przy wrzuceniu na luz slychac taki odglos buu buu    (jakby takie wycie walu w dostawczym samochodzie), odglosy nasilily sie po zalozeniu drugiego wydechu, czy wy tez cos takiego slyszycie? pomocy !!    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 czarny  		  
		 
         my precious
  
  
                  Rok prod. Pumy: 1999 
                  Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-01-2005, 13:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hmmmmm brzmi nieciekawie .......  nie wiem czy puma ma coś takiego jak czujnik biegu jałowego ? bo w vectrze B miałem to samo z tej właśnie przyczyny aaaa jesli chodzi o zalozenie nowego wydechu to chodzi Ci o końcowy tłumik czy coś więcej ? i na seryjny czy jakiś "sportowy" ? generalnie w vectrze jak w wielu miejscach juz mi puszczał uklad wydechowy to i z tej również przyczyny obroty szalały jak głupie i słychać bylo własnie takie hehehe      bu bu      z winy zniszczonej siatki wydechowej oraz przenoszenia drgań z ukladu wydechowego na inne elementy 
 
osobiście zycze Ci by to byla wina ukladu wydechowego     
 
pozdrawiam
 
P.S
 
nie pamiętam postu z powitaniem więc witam     | 
             
						
				_________________ powered by 215/40/17 Potenza | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Boogie  		  
		 
         adm
  
  
                  Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 2370 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-01-2005, 14:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | U mnie robi buu lub prrr, ale o z powodu oberwanej oslony termicznej tlumika. Jak wpada w rezonans to blacha wydaje dziwne dzwieki. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dagusia  		  
		 
          
  
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Dołączyła: 29 Gru 2004 Posty: 6 Skąd: Małopolska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-01-2005, 16:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | " bu bu " slychac tylko jak dam na luz i silnik reguluje sobie obroty silnika, bo jak juz ustawi na 1000 to przestaje buczec, w czasie normalnej jazdy tez nie buczy, a jesli chodzi o wydech to dolozylam druga rure (rozgalezienie na dwie przy zalozeniu dokladki do zderzaka) nie wiem czy sportowa - dwie aluminiowe okragle rury:) ,w tym tygodniu jade podlaczyc pumke do kompa wiec sie okaze co w pumce piszczy ( bu bu) | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |