Przesunięty przez: Gaydek 23-04-2016, 16:22		 | 
	
			Wymiana filtra powietrza - jaki TORX?? | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 lagics  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 01 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-04-2016, 08:53   Wymiana filtra powietrza - jaki TORX??
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Hej. Takie szybkie pytanie, kupilem filtr powietrza i chce go wymienic jakiego torxa bede potrzebowal do tego bo mechanik chce za to 30zl a mysle ze nie jest to zbyt skomplikowane? Dzieki! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Barbara3121958  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączyła: 16 Sie 2012 Posty: 193 Skąd: Częstochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-04-2016, 12:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | lagics, Dobrze Ci radzę zmień mechanika. To jest rozbój w biały dzień. Ostatnio też wymieniałam filtr powietrza u mojego mechanika i okazało się, że dwa wkręty są do wymiany ze względu na już małą średnicę (obudowa jest z tworzywa).  Zostały wymienione na większe łącznie z filtrem, (zakupionym przeze mnie), oczyścił obudowę wewnątrz i nie wziął za to złotówki. Myślę, że jesteś w stanie sam to zrobić (kup torxy). Ja robię wiele rzeczy przy mojej Pumci, ale akurat wtedy jechałam na spotkanie (mój mechanik mieszka po drodze) i nie chciałam się ubrudzić. Pozdrawiam serdecznie! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 sharky  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Radiant Red 
                  Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 lagics  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 01 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-04-2016, 16:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dziekuję:) Kupiłem zestaw długich torxow ale oczywiście byłoby to zbyt piękne aby było prawdziwe żebym to odkręcił okazało się że 2 śruby puściły , trzecia nie chce ruszyć  (jutro potraktuje ją WD-40) a czwarta ma wyzlobiony gwint także nawet torx nie łapie.. doradzcie co w takim wypadku sie robi- wbijac mlotkiem torxa?? zaczynają sie schody.. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Dukes  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Kolor Pumy: State Blue 
                  Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-04-2016, 17:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja wymieniłem te śruby na blachowkręty z łbem sześciokątnym na klucz 10. Nie wiem jaka była ich średnica, ale pamiętam, że musiałem rozwiercać otwory żeby wkręty gładko się wkręcały    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 leman  		  
		 
         12 lat myję i reperuję
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-04-2016, 07:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | lagics napisał/a: | 	 		  |  czwarta ma wyzlobiony gwint także nawet torx nie łapie.. doradzcie co w takim wypadku sie robi- wbijac mlotkiem torxa?? | 	   Nie wbijasz, a wykręcając "obrobiony wkręt" podnosisz jednocześnie pokrywę obudowy filtra do góry. A -->tu pomysł kolejny na naprawę. Prymitywny, ale bardzo skuteczny (wstrząsoodporny).Wadą, że jednorazowy | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  |