Przesunięty przez: Gaydek 26-12-2006, 00:22		 | 
	
			wysokie obroty | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 robert79		  
		 
         Gość 
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-09-2005, 11:16   wysokie obroty
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witam wszystkich,
 
 
niedawno kupilem pume 1,7,99 rok. przejechalem 3000km i bylo wszystko ok.
 
do wczoraj.podczas jazdy np na swiatlach jak dalem na bieg jalowy,obroty nie spadaly tak szybko do 850 tys/min jak normalnie.teraz obroty na biegu jalowym zostaja na 3000 tys/min i dopiero po jakims czasie spadaja na 1500 tys/min. nie mam pojecia co to moze byc. prosze o pomoc.
 
 
z góry dziekuje | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 abazur  		  
		 
          
  
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Dołączył: 31 Maj 2005 Posty: 33 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-09-2005, 14:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja miałem coś podobnego ale niewiem czy to jest to tylko ze u mnie dochodziły do 2000 i trzeba było wpiąć wtyczkę do przepływomierza bo coś nie łączyło jak się stawało na np. swiatłach. Strasznie to wkurzało mnie jak sie  zatrzymywałem bo obroty skakały. Mechanik powiedział ze takiego czegoś nie można olewać bo można silnik rozpierniczyć więc moja rada lepiej podjedz gdzieś z tym albo sam sprawdz wtyczkę przy przepływomierzu. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rathi  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Dołączył: 30 Maj 2005 Posty: 184 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-09-2005, 19:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               U mnie byly problemy z obrotami jak rozlaczyl mi sie przewod podcisnienia (o ile dobrze pamietam nazwe).
 
Ten przewod jest z przodu silnika, po prawej stronie, gdzies na wysokosci kolan.
 
Sprawdz. Jesli to nie to, to pewnie czeka Cie wizyta u mechanika. | 
             
						
				_________________ Robert z Krakowa
 
http://dragonus.pl/
 
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Speedy  		  
		 
         czarna strzala->
  
  
                  Rok prod. Pumy: 2001 
                  Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk 
                           
                | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-09-2005, 20:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak nie masz gazu ani innych bajerow to ja stawiam na przeplywomierz    Jesli nie wiesz gdzie to jest to daj znac    Sprawdz tam wtyczke faktycznie albo czy wszystko sie trzyma na miejscu..aha.. i sprawdz tez filtr powietrza czy nie jest zapchany na maksa... | 
             
						
				_________________ "Tuning to Twój wróg"   
 
seryjne 277PS i 367Nm ;]
 
------------------------------
 
!!=-~Speedy~-=!! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Gaydek  		  
		 
         admin
  
  
                  Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 czarny  		  
		 
         my precious
  
  
                  Rok prod. Pumy: 1999 
                  Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-09-2005, 15:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak dla mnie przypływomierz czyli coś z oddychaniem    | 
             
						
				_________________ powered by 215/40/17 Potenza | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 justynka5000  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Dołączyła: 22 Maj 2009 Posty: 372 Skąd: Częstochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-08-2009, 17:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mam podobny problem dzisiaj, gdy jechałam wrzuciłam na luz a obroty w ogóle nie spadły były na poziomie (około 3tys) nawet gdy zatrzymałam samochód w ogóle nie spadły cały czas około 3 tys. Problem powtórzył się kilka razy, ale za drugim chyba razem po zatrzymaniu samochodu obroty zaczęły  powoli spadac. Co to może by pomóżcie | 
             
						
				_________________ Moja Pumcia http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/59736 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 laurenth1981 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-08-2009, 17:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Też tak miałem, ale przeczyściłem przepływomierz i już tego nie ma. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 justynka5000  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Dołączyła: 22 Maj 2009 Posty: 372 Skąd: Częstochowa 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 akfarium  		  
		 
         srebrna niunia
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 130 Skąd: nowy sącz 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KamilHalas  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 08 Mar 2018 Posty: 1 Skąd: Rejowiec 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 22-03-2018, 18:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               U mnie tak było, na jałowym i na sprzęgle przy zmianie biegu piłował od 3 do nawet 5 tysięcy. Przepływomierz i filtr powietrza wyczyszczone po dwa razy, silnik krokowy nowy i dalej to samo. Felerny okazał się czujnik prędkości - wystarczyło odpiąć wtyczkę i śmiga jak zły     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
  | 
      Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
  |